Arkanızdan konuşan kişilerle, yüzleşme fırsatınız oldu mu?
👆👆👆👆👆👆👆👆👆
👆👆👆👆👆👆👆👆👆
Sırf arkamdan konuştuğunu kankamdan öğrendiğim için kız arkadaşımla bağımı koparttım hemde af dilemek için pasta alıp eve gelmiş gene de bitirdim bağımı kopardım tahammül edemediğim şeyler vardır hayatta çok sevsem bile karşımdaki kişiyi silecek kadar
evet çok eğlenceli bişey bayılıyorum o çaresiz suratlara 😄
Arkamdan konuşan önümden yesin. Delikanlı olsalar zaten arkamdan atıp tutmazlardı. Yüzleşince de dansözlüğe başlıyolar ya yazık harbiden
Kim bilir kim arkamdan konuştu kanka :D
Bilemeyiz ki şimdi, bilsem yüzleşmeye de gerek yok
Cevap
5Cevap
Evet üstelik benimki biraz trajik komik ben arkadan konuşurken duydum. ve bir kaç gün sonra bunu söyledim ona içimdekilerin hepsini döktüm
Bugün oldu. Doğum gunu bahanesiyle gelip kutlamak istediler. Kapıdan kovdum
arkamdan konuşanla bir daha konuşmam pek tabii kulağıma geldiyse
Yok olmadı malesef. Söyleyen kişi arada kalmasın diye bir şey demem. O kişiden uzaklaşır mesafe koayarım.
Hayır :D
Umursamıyorum :D
Umrumda degiller🚬
#patates
#rr
arkamdan konuşan kişilerden uzaklaşıyorum
Evet 😈
Ah nerde o günler. Keşke yüzleşebilsem 😬
olduda yüzleşmedim yüzüne bakmamayı tercih ettim
Tanımadıgı insanlara köpekler havlarmış amann
Oldu
Oldu
Oldu belalarını
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar