Sevgilimle bir defa 2 ay boyunca ayrı kalmıştık. O dönemde uzaktan bi akrabasıyla sevgili olmak üzereymişler. Sonra biz barıştık ve onunla muhabbetini kesti bildiğim kadarıyla. Yılbaşında bütün sülale bir araya toplanınca haliyle bunlar karşılaşmışlar o evde. O gece sorun ediceğimi bildiği için hiç bahsetmedi ondan telefonda konuşurken.
Dün akşam onun da o evde olduğunu, sevgilim diğer kuzeniyle biraz yakın muhabbet edince sinirlenip odadan çıktığını söyledi. Muhabbet ettiği kuzeniyle de sözde bizden bahsetmişler filan. Kız beni biliyor. Bende dün akşam, orda karşılaşmanıza bir şey demiyorum akrabasınız sonuçta ama bunu neden benden sakladın diye sordum. Tartışmak için söylemedim dedi. İyi geceler diyerek telefonu kapattı. Şimdi de çok soğuk davranıyor, ben hatalıymışım gibi. Trip filan yapıyor. Sizce ne yapmalıyım?
Dün akşam onun da o evde olduğunu, sevgilim diğer kuzeniyle biraz yakın muhabbet edince sinirlenip odadan çıktığını söyledi. Muhabbet ettiği kuzeniyle de sözde bizden bahsetmişler filan. Kız beni biliyor. Bende dün akşam, orda karşılaşmanıza bir şey demiyorum akrabasınız sonuçta ama bunu neden benden sakladın diye sordum. Tartışmak için söylemedim dedi. İyi geceler diyerek telefonu kapattı. Şimdi de çok soğuk davranıyor, ben hatalıymışım gibi. Trip filan yapıyor. Sizce ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar