Herkes gülebilir fakat çok az insan içten gülmeyi becerebilir. En son ne zaman içten güldüğünüzü hatırlıyor musunuz?

Herkes gülebilir fakat çok az insan içten gülmeyi becerebilir. En son ne zaman içten güldüğünüzü hatırlıyor musunuz?
Gülmek
insanların neşelendiğin de bunu gösterdiği eylem olarak insanların aklına geliyor olabilir.
Hepimiz gün içinde gülüyoruz ama arkadaşlarımızla ama sevgilimizle bazen ailemizle..
Ancak kimi zaman ise herkes gülerken onlara uyuyor içimizdeki sorunları gülümseme gülme maskesi altına gizliyoruz.
İçten güldüğümüz zamanlarda vardır elbet..
işte sorumuz bu..
en son ne zaman içten güldüğünüzü hatırlıyor musunuz? yapmacık gülümsemelerden bahsetmiyorum zoraki gülümsemelerden de
içten gülümsediğiniz anı hatırlayıp hatırlamadığınızı soruyorum..




Herkes gülebilir fakat çok az insan içten gülmeyi becerebilir. En son ne zaman içten güldüğünüzü hatırlıyor musunuz?
Cevapla