Tamam ama senin yaşantını merak ettigi icindir. Günün nasıl geçiyor hangi saatlerde müsaitsin kamera karşında rahat oldugunda kendin gibi davrandıgında nasıl birisi oluyorsun... Hepsi olabilir. Şüphen varsa konuşmayı kes boşver , üzmeye üzülmeye gerek yok.
Onceki isyerimde is icin Antalyaya gitmistik otelde kaliyorduk, satisci bir abinin sabah 10da online olarak direktor ile toplantisi vardi. Yani kamera acarak pcden rapor sunuyordu fakat ustunde gomlek kravat olmasina karsin altinda sort vardi :)
En İyi Cevaplar