Hiç arkadaşınız yoksa ve depresyondaysanız ne yaparsınız?

Asosyallik mi bilmem arkadaşlarımla buluşmaya çokkez çalıştım ama hep işim var diyorlar kimseyle vakit geçiremiyorum yalnızım hep. Rahat iletişim kurarım severim gezmeyi tozmayı ama insan bulamıyorum sadece bir kere buluşmayı başarabildim bir arkadaşımla ama artık o da yok. Benim istediğim arkadaşlarla gezmek tozmak gülüp eğlenmek ama yoklar ortada. Burda yok ben arkadaş olurum falan yazmayın sanaldakilerle işim olmaz yemezler. Bu kimseyi bulamama durumu beni depresif birisi yaptı mutsuzum. Sizce ne yapmalıyım?
Hiç arkadaşınız yoksa ve depresyondaysanız ne yaparsınız?
Cevapla