Çekingenliğimi yıllardır yenemiyorum hiç mi umudum yok sizce?

Ben 23 yaşındayım ve üniversite son sınıf öğrencisiyim. Bu yaşıma kadar hep çekingen, içine kapanık yaşadım. Hiç kız arkadaşım olmadı. Kızlarla yakınlık kurmayı çok istediğim halde başaramıyorum. Kötü biri değilim ama beni galiba sevmiyorlar. Aslında haksızlığa gelemeyen, hakkını savunabilen, haksız yere olay olduğunda dışarıda kendini savunabilen biriyim. Pısırık değilim. Ancak bu özelliklerimi kızlara yansıtamıyorum. Nasıl biri olduğumu ortaya koyamıyorum. Yıllardır uğraştım, üzerine gitmeye çalıştım, gitmediğim doktorlar kalmadı. Bazı şeyleri aşabilsemde kızlara karşı hiç açılamadım. Rahat olamıyorum. Erkeklerden kafa dengi çok arkadaşım var ama ben kızlarlada arkadaş olabilmek istiyorum. Karakterim kişiliğim sanki full değişmek zorundaymış gibi hissediyorum ve olmayınca yoğun kaygı duyuyorum. Tip olarakta çirkin değilim. Giyimim kuşamım düzgün. Ama kız arkadaşım olmuyor ve bugüne kadar hoşlandığım aşık olduğum kişilerden reddedilmemde beni çok sarstı. Hep platonik acılar yaşadım. Evlenememektende korkuyorum. Üniversitede düzelemediysem hiç düzelemiycem gibi hissediyorum. Sosyalleş ortamlara gir diyeceksiniz ama bazı ortamlar bana yarardan çok zararda verebiliyor. Sizce neyapmalıyım? Ben hiç Mutlu olamayacakmıyım? Kızlar, bir kız olarak böyle bir erkekten beklentiniz nedir? İnanın bana bunları aşabilsem ve bir kız arkadaşım, hoşlandığım kişi olsa onu korur kollarım ve daha özgüvenli olurum ama başaramıyorum. Ne tavsiye edersiniz? Gerçekten faydası olabilecekler yorum yazsın?
Çekingenliğimi yıllardır yenemiyorum hiç mi umudum yok sizce?
Cevapla