Bir şeyi isteyip de yapamamak, tembellik midir, yoksa ruh düşkünlüğü müdür?

Szce arkadaşlar?😐Neden içimizdeki şeytana karşı gelemiyoruz?
Bir şeyi isteyip de yapamamak, tembellik midir, yoksa ruh düşkünlüğü müdür?
Cevapla