Yalniz, sessiz, tek basina takilan erkek hakkinda ne dusunursunuz?

Diyelim 21 yasinda okuyor arkadas cevresi yok temiz saf bir cocuk. Kendine gore bir yakisikliligi var ama cok onem vermiyo sessiz ve hep yuzunde bir mutsuzluk kizginlik ifadesi tasiyo. Ailesinden uzakda yurtdisinda onlari iki yilda bir goruyor yemegini bulasigini camasirini herseyini kendi goruyor. Duygusal anlamda bir bosluk icinde genelde kendi icinde yasiyan birisi aksamlari karanlikda goz yaslari dokuyor. Gunluk tutup soyleyemediklerini orda dokuyor.

Boyle birisi hakkinda ne dusunursunuz? Sizce olgunlukmudur bu yoksa psikolojik sorunlarimi vardir boyle bir erkegin

Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Güncellemeler
+1 yıl
...
Yalniz, sessiz, tek basina takilan erkek hakkinda ne dusunursunuz?
Cevapla