İnsanoğlu neden hep daha fazlasını ister neden asla kendi elindekileriyle yetinmez?

İnsanoğlu neden hep daha fazlasını ister neden asla kendi elindekileriyle yetinmez?
Asla yetinmeyi mutlu olmayı bilmiyoruz asla iyi ama bunun nedenı nedir hiç düşündünüz mü dünya hırsı mı bencillik mi açgözlülük mü yoksa yaratılış olarak böyle mi?



İnsanoğlu neden hep daha fazlasını ister neden asla kendi elindekileriyle yetinmez?
Cevapla