İki tavuk ve iki yumurta var ortada. En mantıklı cevabı verene No-Frost buzdolabı hediye edeceğim.



2 tavuk markete gider. Yumurta rafinın önüne gelirler, biri böbürlenerek bak benim yumurtam daha büyük ve 40 kuruştan satılıyor senin yumurtan daha küçük ve 30 kuruştan satılıyor, sende horozuna söyle sizde böyle büyük yumurta yapın der. Diğeri de döner benim kocam 10 kuruş için kıçımı yırtmami istemiyor der. Yani sanırım küçük yumurtalı olanı seçerdim 😊
hahahah 👏👏👏👏
Büyük olanla evlenirdim ben. Sonuçta yumurta pahali hele köy yumurtası hele daha büyükse.
Ticari zeka
Ne zaman yolluyorsun 🙈🙈
Bimden yumurta aldim. 2 tanesini kirdim hrr birinde cift sari cikti la:)) sasirtti beni bim
ufak olanı..
10 kuruş fark için kendisini yormasın sevgilim..
Cevap
10Cevap
Belki de iki yumurta da aynı tavuktan çıkmıştır. Kardeşim ve ben bu iki yumurta gibiyiz dee 😅😅😅
İvitt 😅😅
Bu dönem ćok iştahlı 😊 ilerde kendini frenler insallah
Haklısın babam diyor oooooğluuummmm az yeeee 😁 oģlum yavasssss oğluuuummmm çiğnemeden yutma 😅😅
Aşırı bir kilosu yok kızlar peşinde 😅 ama biraz göbüş var
Mideyi büyütmemesi lazım 😊
Yumurta yumurtadir 😀ne farkeder ikisinden cikan ayni sey. sevdigimi alirdim.😂😂
Kuçuk olanla dest-i izdivaç eylemek isterdim😂😂 Cünkü en ufacık bir şeyle yetinmeyi biliyordur, aza kanaat etmeyen coğu bulamaz😂
Ben o kadınlardan değilim kanka 😂
😂😂 ceyreksiz gelme😂
Hemen duğun yapmaliyim😂
Tamam😀
hacı büyük yumurtayi cikarani secerim hem cift sarili ikiz evlat verir hem horozun pipisi olmadığı icin gaz salgiliyo büyük totoya gaz daha çabuk girer töbe Allahım ya
O değilde acaba ilk, yumurta mı tavuktan çıktı , tavuk mu yumurtadan çıktı 😕😕😕😕 kafamda deli sorular yine hatırladım 😕😕
Büyük çıkaran çok görmüş geçirmiş, ben küçüğü alıyım
horozum ben tüm tavuklar benim büyük yumurtlayan da küçük yumurtlayan da
Kanka, küçük bırakaninki dardır.
Onu seçtim ben 😃😂
Küçük olanı seçerdim..
Büyük olan horozu bile yer..
Sağdaki minnak , soldaki büyük :)
heralde minnakı alırdım
Büyük yumurtlayani isterdim güçlü 1 kadınmış belli ki 😃
kanka horoz olsam niye kendimi yorayım diğer horozların yumurtalarını çalarım😄😄
kanka ben soruyu çok yanlış anlamışım sanırsam 😄
Ahaha 😄😄
Markası uğur olmazsa kimse istemez ama..
Derin sever burdakiler.. Bilmiyorum demeyesin sakın.
İlahi, güldürdün..
Sagdaki daha kanli duruyo onu secerim:D
Ben zi kerim gerisine karışmam!
Küçük yumurta yumurtlayanı tercih ederim
Büyük olan doyurur diye büyük olanı yumurtlayan
sağdaki köy tavuğunun gotunden düşmüş heralde :D
Kucugunu yumurtlayan. Cunku daha tatlis
Küçük yumurtayı yapanla
İkisiyle de
büyük yumurtalı ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar