Yaşamak istediğim hayatı yaşayan bir arkadaşımı cok kıskanıyorum nasıl önlerim bu hissi?

Bütün arkadaslarımın nerdeyse hepsi üniversiteye gitti bu sene farklı sehirlere bense mezuna kaldım o kadar mutsuzum ki fotoğraflar atıyorlar kıskanclıktan çatlıyorum resmen keske bende gitseydim bu sene diyorum moralim alt üst oluyo hicbisey yapma istegim kalmıyo hic arkadasım yok sıkılınca dısarı cıkıp kafamı dağıtabileceğim aşırı depresyondayım nasıl geçer bana yardım edin
Yaşamak istediğim hayatı yaşayan bir arkadaşımı cok kıskanıyorum nasıl önlerim bu hissi?
Cevapla