Eskiden Hangisini Kullandın - Şimdi Hangisini Kullanıyorsunuz?

Yaşlar Çıkacak :) Ben 2 ile Başladım 4 İle Devam Ettim Şimdi Mate 8

önce 5 sonra 1 en sonunda 3 u kullandim daha kamerali telefonu ben 2014 yilinda aldim ya ;)
Hayatımın ilk telefonu 5 sonra 1 sonra 4
bunları biliyorum ama hiç kullanmadim
Cevap
23Cevap
benim ki listede yok asıl olan 8110iyi de eklemen lazım dı... Bunlar onun yanında yeni nesil kalıyor... 3310 sa kullanmadım 3330 kullandım bir de 6600 neydi be... o tlf efsaneydi...
hey yaa 3210 vardı bende burada yok ama sonra olan da 6600 4 numaradaki :) o dönemde çok havalıydı :D
Ben 1le başladım babamın eski telefonuydu az yılan oynamadım sonra ericson du bordo küçük kapaklı sonrada tel kullanmadım
Hiç unutmam 25 tl ye almıştı babam :))) 5 ile başladım 1 sonra 2 sonra 3 6600 ım hiç olmadı şimdi ıphone 6s kullanıyorum 😳
1100. Harika bir telefondu. Özellikle mesajlaşma konusunda efsaneydi bana göre.
3 numarayı kullandım canım telefonum ya... zil sesleri çok güzeldi... fizzy caprica filan 😄😄
Babam hala 4 ü kullanıyor :D gıdıp sıfırlarını bulup alıyor adam o telefona aşık hacı :D
:D Eskilerde o inat var maalesef..
@Peacefulhuman aynen :D
2 😉
3 😉
4 😉
Hepsini dönem dönem kullanmıştım 😂
4 çok hoşuma giderdi çok beğendim ama bunlardan hiç birini kullanmadım , GM4g var elimde şu an
5 hariç hepsini kullandım.
Sms paketleri yeni çıktığında 1100 ile deli gibi tıkır tıkır mesajlaşırdım lisede :D
2 3 4 onlardan vardi bizde ama kucuktum daha kullanmiyordum ben.4. adi neydi ya
Hepsinden oldu donem donem ilk telefonum alcateldi ama
2 numarayı kullandım :o
İlk telefonum 2 diğerlerini kullanmadim
4 numarayı kullandım
sadece 2'yi kullandım :)
hıc bırını kullanmadım
1-2-4 ne paralar vermistim bunlara pufff
Ikinciyi kullandim 😄
2 numara hala çalışıyor :D
İkincinin beyaz olanını kullandım :D
Nokia N-gage ozluyorum 😏
2 numara da snake oynadığım zamanlar olmuştu.
Hepsini kullanmışlığım var
Hepsini kullandım
5110 u:)
1 2 kullandim
2 ve 4 kullandım😎
şu an i6
Hiçbirini
2 ile 3.
2 şu an iPhone 6 😂
3 numara
Kullandım evet :D
Hiçbirini kulanmadm
hepside
1 şu an sony
5 sonra 2 kullandım
5 ı bilmez
2, 4
1-5. :)
hepsini kullandım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar