Fakir olduğum için kendimi ezik ve gariban hissediyorum bunu nasıl yenerim?

Böyle çok ozguvensiz ezik biri gibi hissediyorum sevgilim olmadı ve yüzüm normal
Güncellemeler
+1 yıl
Soru trolldu çok güçlüyüm hep pozitifim ve ozguvenim yüksek iyiler kazansın 😃 😅
Fakir olduğum için kendimi ezik ve gariban hissediyorum bunu nasıl yenerim?
Cevapla