Küçüklüğümün en büyük problemiydi. Ara sıra gelir içimde Allah'a küfür etmeye çalışırdı. Kafayı yerdim :D
Sizde de olur muydu?
Sizde de olur muydu?
Ben küçükken istanbul'un yavuztürk diye bir semti var orda yasıyordum. Olay orda yasandı :D kubbe sokakta bir cami var bilenler bilir. Minaresi oldukça epey büyük bir cami. Küçükken gecerdim dikilirdim o minarenin karsısına bakardım oraya kızgın kızgın onu Allah sanırdım :D üstüme düşecek gibi hissederdim. Hadi düşsene hee hadii tarzı vesveseler gelsede daha fazla dayanamayıp eve kaçıyordum beni öldürecek sanırdım :D
Kendimi örümcek adam sanıp televizyonu düşürmüştüm birkez :D
Çok mu komik? Yazdığını geri oku bence çünkü komik bir konu değil. Şeytan vesvese vermiştir ama bunu komiklikle anlatman anormal
küçük bir çocukla şeytanın ne işi var iyimisin sen?
sana söylemedim bunu yorum yapan arkadaşa söyledim bendede oluyodu gayet normal bişey yorumdaki arkadaş şeytan vesvese vermiş diyo ya öyle bişey yok küçük çocuklara şeytan yaklaşmaz
@littlechef26 Saçmalama tabi ki vesvese verir madem ALLAH'ı tanıyor biliyor o yaşta şeytan vesvese verir ayreten başına da gelmiş diye savunmanı kendine sakla ! Ben başına geleni eleştirmedim ALLAH'la ilgili bu konuyu komik bir şekilde anlatmasını doğru bulmadım, oyun değil hele ki yüce ALLAH'la hiç bir şekilde komiklik yapılmaz şimdi uza !!!
29 yaşındasın ama beyin yaşın 5 be canım Allah şifa versin :D
@littlechef26 Bu yazılarımdan beyin yaşımın 5 olduğunu sanmakla beyninin çalışmadığını gösterdin 👏🏼
Ayrıca ALLAH'a hâşâ küfür etmeye çalışan biri derken gülğyorsanız imânınızı geri sorgulayın bu eksiyenler dahil Vesselâm ✋🏼
Kavgayı başlatan o pislik. ALLAH söz konusu için bile tartışmaya giriyor yuh yani
Valla ben de bu problemi çok yaşadım :) Bence bu sorunun kökü ALLAH'ı sevilecek yaratıcı değil korkulacak yaratıcı olarak tanıtmaları. Çocuksun, korku ve endişe düzeyin yüksek başında zaten yeterince korkulacak tipler var bir de çocuk aklınla hepsinden daha üstte bir yaratıcı tanımaya başlıyorsun onu da korkulacak bir yaratıcı olarak tanıtıyorlar. El insaf. Bence bizi bu ikileme düşürenler bize bu kötülüğü yapanlar. İyi ki kuran kursundaki hocam çok iyiydi de bu konuda çok yardımcı oldu.
OLMADI OLMAZDA öyle Bİ ORTAMDA BÜYÜMEDİK ÇOK ŞÜKÜR GERİZEKALI DA DEĞİLİM
dedin demedim ki :D
Cevap
8Cevap
Ben hic sevmezdim cok korkardim kucuken kotu birsey yaptigimda hep Allah kafana tas atar dedikleri icin saklana saklana giderdim suandada sevgi yok korku var
bir benim sanıp kimseye açamadığım derdimdir. şeytanlıyım sanıp ağlardım😂hala kimse bilmiyo
Ahahah ya haykırdım ne cins soru neyseki kucuklukte kalmis devam etseydi seytan vesvesesi derdim😂😂
Ayy ilk dusundum bii olmadı ya☺allah korusun tobe tobe
şu soruyu 50 kere denk geldim hacı kaldır kapat ya sinirlerini bozdu.
simdi var evet cok tirsiyorum agzim burnum egilirdi kalkp bismillah diyorum
Yaa çok küçükken keşke ben tanrı olsaydım daha iyi olurdum düşünüyordum.. 😢 Töbe ya
Camiye giderkende böyle içimden bişey Allaha, dine falan küfür ederdi. Biliyorum o duyguyu.
Aynen Ya bende de öyle oluyordu cok korkuyordum agliyordum hep ):
Çarpılacaaz dostum örümüzün kalan yarısını hoca önünde geçirtmeyelim
Denize düşen pitona sarılır sen dha bşy görmemşsi gece gündz gezdm arkdsm tanıyamıyorm o ruh yok artık
Hiç öyle bir problemim olmadı :D
Yalniz degilmisim 😂😂
Tespit gibi tespit köşemizde bugün
Ben Allah i güldürmek isterdim:))
@Ansur
Asdgsdhhdf tespit gibi tespit :D
valla ya sonra carpilcam diye korkuyordum
Tuhaf bir şekilde evet😂
Çok sinirlendiğimde küfür ettiğimde çoktur...
Şeytandır o 😄
valla ben hiç boyle birseyle karsilasmadim
Hayır yoktu
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar