Gülümseyip teşekkür edebiliyorum en fazla. Çünkü utanıyorum. Size birisi iltifat ettiğinde tepkiniz nasıl oluyor peki?


bana hiç belli olmaz yaa o konuda değişkenim her zaman ki gibi utansam bile iltifata iltifatla karşılık veririm teşekkür ederim yani ama utanmazsam yani genel olarak önce teşekkür ederim ve bu iltifat için gereken etkenler ney diye soru sorarım bende karşı iltifat ederim ve bir de beni nasıl gördüğünü açıkça sorarım yani demem o ki utanmak bu durumda daha iyi karşı tarafın kafasını daha az meşgul etmek adına ;) :D
Teşekkür eder bende iltifatla karşılık veririm. Ama övülmekten, iltifat almaktan hoşlanmam
Sevmediğim insanın iltifatından hoşlanmıyorum. Sevdiğim insan veya değer verdiğim biri tarafından edilince mutlu oluyorum :)
bende cekinirim
birde iltifata karsilik verenler var tabi 😂
Cevap
38Cevap
Bazılarına gülümseyip teşekkür ediyorum. Bazılarına cevap vermiyorum bir kısmına sadece teşekkür ediyorum.
Tesekkurler diyorum eger karsimdaki de bisye benziyosa sende cok tatlisin derim benzemiyosa tesekkur edip ssuyorum
bende utanma duygusu yok ajskadagfs
kendisine hak verdiğimi, gerçekten de mükemmel olduğumu söylerim. aksdlasf şaka şaka
Teşekkür ederim
Güzel bakan gözler güzel görürmüş diyorum
bende karşılık verirdim aynı şekilde bende ona iltifat ederdim.
Ne tür bir iltifat yaptığına ve o iltifatı ne amaçla yaptığına göre değişir tepkim.
bir tepki göstermezdim benim gibi birinin pek iltifata ihtiyacı yok zaten
Bir süre boş boş hayatımda hiç iltifat almamışım gibi bakarım daha sonra kibarca teşekkür ederim.
ben iltfat alan biri değilim :) ancak senin kızardığına eminim :)
Evet utanirim. konuyu değiştirmeye çalişirim nazik teşekkürü ihmal etmem tabi.
Hunharca kahkaha atacak halim yok tebessüm ederim ettiği iltifada uygunsa nazikçe iltifatına iade ederim.
ne diyeceğimi şaşırıyorum en sonunda teşekkür edip konuyu değiştiriyorum
Ahhh canım bana bilmediğim bişey söyle diyorum. 😂😂
Bön bön bakıyorum sonra biraz sanki sırıtır gibi oluyorum
Mal mal sevinme hareketleri yapıyorum carpilmis gibi
teşekkür ederim..
ama iltifatlara inanmayacak kadar akıllıyım..
bana kimse iltifat etmez
ederse bilki delidir aşı zamanı gelmişdir
Utanırım , teşekkür ederim , yapma böyle şeyler derim ;)
aynen oyleyim az bile söyldin derim 😂😂
Utanıyom ben susuyom xD
Seninle tam olarak aynı tepkiyi veriyrum :)
Utanır ve teşekkür ederim
Övgüyü hemen alır kabul ederim.
Hass... Git derim içimden.
Biraz utanırım teşekkür ederim.
Utanırim yüzüm falan kizarr ama kisiye Gore
ben cok utaniyorum ya:)
O konuda çok utangacım ya
Kizaririm tamam ya derim😄
Teşekkür ederim utanmaya gerek yok.
Bazen abarttiklarinda utaniyorum
Genelde erkeklerden dimi 😊😊
Özgüven eksikliği ve bilin altına erkeleri kendinden üstün görmë sorunu.
Onları ulaşılmaz gibi görüyorsun. Ayrıca onlara karşı hep bir telaş halindesin. Kendini rahat hissetmiyorsun değil mi 😆😆
Tam anlayamadım.
Aile ve toplum baskısı kızların Bilinöaltına cinsellik çok kötü birşey erkeklerden uzak dur diye telkinde bulunurlar. Buda erkeker karşı çok rahat olamama larını sağlar.
Sorun bunun yenmek le çözülür
Bilinçaltının derinliklerine inersen beni dsha iyi anlarsın 😊 😊
Burda hiç çekinmiyorsun bakıyorum😊😊😊
HemEn zamane kız moduna girdin bakıyorum. Gözler fıldır fıldır döneme başladı 😜😜
Yaşayıp görmekte bir tercih. Her ne kadar yanlış olsada 😊
Nazikliği için teşekkür ederim.
Bende ona iltifat ederin😄
utanıyorum..
ama iltifatlara da inanmıyorum..
Teşekkur ederim sadece utanmam 😄
gülümser ve utanırım evt
Kızarıyorum direk degısık bı ozellik
Teşekkür eder geçerim.
mütevazi oluyorum 🙂🙂
Yanaklarım kızarır 😏
Gülümserim teşekkür ederim
İltifat almıyorum kafa rahat 😏
Teşekkür ederim ve gülümserim
eyvAllah topraaam derim
Bilmem hiç yaşamadım o olayı :D
Mal mal suratına bakıyorum utanıyorum sanırım😂
Biliyorum sağol derim.
Yerine göre kişiye göre değişiyor
Utanirim teşekkür ederim
utanırım teşekkür ederim
Evet , iltifat sevmem
benim hoşuma gider bende iltifat ederim
daha once kımse ıltıfat etmedı kanks
Gülümseyip teşekkür ederim
tesekkur ederim utanmam
xhaka yapıyosun diyorum
Teşekkür ederim.
göz kırpar gülerim
Valla utanırım 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar