Konuşmak İsteyip Ama yazamamak... Bundan mı Kaybettik Hep... ?

Konuşmak İsteyip Ama yazamamak... Bundan mı Kaybettik Hep... ?

Konuşmak İsteyip Ama yazamamak... Bundan mı Kaybettik Hep... ?
Gurumuzdan mı yazmazdık... ?
Korktuğumuzdan mı yazmadık... ?
Utancımızdan mı yazmadık... ?
Keşke Yazsa mıydık... ?
Konuşmak İsteyip Ama yazamamak... Bundan mı Kaybettik Hep... ?
Cevapla