
Konuşmak İsteyip Ama yazamamak... Bundan mı Kaybettik Hep... ?
Gurumuzdan mı yazmazdık... ?
Korktuğumuzdan mı yazmadık... ?
Utancımızdan mı yazmadık... ?
Keşke Yazsa mıydık... ?

Selamun Aleyküm,
Yazmak iyidir, yazmaya değer biri varsa daha kolay satırlara dökülür düşüncelerin ama yazmaya değer biri yoksa işte burası tamamen yetenek işi :)
Kimden korkuyorsun? Utanmak iyidir utancını zedeleleyecek hususlardan uzak durursan..
Bence yazıver gitsin, yazabiliyorken... :)
Hep bundan kaybediyorum: Korku ve utanç. Keşke yazabilsem...
Daha ne bekliyorsun.. yaz gitsin... (kimse)
Seviyorsan yazacaksın, koşacaksın, uğraşacaksın. Kızı el üstünde tutup bir yerlerini kaldır demiyorum ama uğraşmadan olmaz
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar