• Hayatta hiçbir şeyin garantisi yoksa, öneriniz nedir?
• Bukowski'ye katılıyor musunuz?

#cadısoruyor
#Bukowski
#CharlesAmcaSeniKimKızdırdı

Charles Bukowski ergen psikolojisini çok güzel ortaya koyar. İçi dolu çok daha iyi yazarlar ve düşünürler var yeraltı edebiyatının bence en gereksiz ve içi boş olan adamı bu. Soruna gelince önerim yok.
@Deadman2 ooo olgun adam
@Deadman2 ooo mütevazı jojuk
Kırdıysam haketmiştir muhtemelen, o yüzden kulağa hoş geliyor
owww 😄
rica ederim
Yarın ölürsem hatun bil ki sana çok aşıkım sen benim hatunumsun bebekimsin😢
hisslerimiz karşılıklı hatunum 💋💋💋
Özele bir gel
Patlattınız zaten ahah geliyorum dur
Cevap
24Cevap
"Âhirette seni kurtaracak bir eserin olmadığı takdirde, fâni dünyada bıraktığın eserlere de kıymet verme“
- Risale-i Nur'dan..
#Vesselam
güzelmiş :))
Güzeldir.. 😉
Valla amcanın son cümlesi hariç katılıyorum keşke ara küfret yerine ara gönlünü al diyeydi iyiydi😂 Ve evet hiç bişeyim garantisi yok kimseyi kırmaya üzmeye yaralamayada gerek yok sevgiyle kalalım♥️
hagaha amca onu kızgın bir anında söylemiş olmalı
Bencede içmiştir çok sinirlidir sohbet arasında söylemiştir😃
ooo yine Afyonlu kaçırmıyor sorularımııı 😄😄😄
aynen boşver beee
Tabisi 😂😂 kacırmam boş yok
kaçırma 😄😄
Tamam salisesinde haberim oluyor 😛😛😛soruyu gönderdiğini an mesaj geliyor
valla öyle gözüküyor 😄😄😄
Evet öyle ve ikindi 😂😂😂😛😛
olmadı bu ://
Deme ya 🙈🙈🙈😛😛
Ebuturab üyeyi biliyomusun azerican 🙊🙊🙊🙈
nickine rastladım nedenki?
O bugün 🙊🙈🙈 kötü olmuş yoğun bakımdaymış durumu ağırmış
özelden yaz bakıyim ne diyosun
geçmiş olsun.
akisina birakmak.. zaten biz ne kadar plan yapsak da hayat bildigini okuyor. bu hep boyleydi.. boyle de gider :) .
akışına blraktık zaten be 😃😃
baska ne yapcaz sanki anasini satayim birak, koy ver gitsin :D =)
ahaga 😄😄😄
Charles işin ironisini söylüyor, hayatta olmasan bile seni bu geri kalanının iyi hatırlamasını sağlamak gerekir, hayatta hiç bir şeyin garantisi yok ama bu dünyaya bir mutluluk dikmek varken hakaret etmek bence bize göre bir davranış olmaz. .
Katılmıyorum, yalnız ölünce her şey bitmiyor, her şey yeniden başlıyor. Bunu düşünmeni isterim
Charles amcayı pekte umursamıyorum açıkcası
aynenn
kötülere büyü yapıyorum.
kötülere dost iyilere düşmannnn
sen hangisisin one göre bakarız
Çözünce bakarız
Hayat 100 yaşayana bile kısa gelir tatlıdır bu dunya arkanda oyle insanlar birakki hepsi ayri ayrı iyi insandi kirmadi incitmedi desinler tıpkı dedem gibi :(
Kesinlikle katılıyorum 😂😂 Charles Amcaya alkış 👏
ahaha Amca görmüş geçirmiş şahıs sonuçta 😄
Tabikide 😄😄
Katiliyorum da
Hayatta hic birseyin garantisi yoksa insanlarin birbirlerini kirmasida sacma olur o zaman
:)) bukowski nin sozlerine güldüm. Bu kadar değil tabii ama hayati ve isteklerimizi de ertelememek gerek.
hak etmeyen kimseyi kırmadık sonuçta :D ama tabi bir de bizi kıranlar var durum karmaşık..
seni kıranları kurbaga yaparım.
yapma cadı ben izin vermesem kıramazlardı o kadar, belki de kendilerine göre nedenleri vardı kıyamam ki :/
kırma şekile göre değişir... ama birini üzdüyseniz... arayıp özür dileyin... bnce tabi..
Salla gitsin artık dünyayı ti ye alıyorum bu saatten sonra
Charles amcaya katılıyor musun? 😃😃
ahaha en güzeliii
küfür etmem benim sözlerim ağırdır küfürden beter 😎
Aferin beş dakika sonra öl bir daha küfür ettiklerinden helallik alama o günahla git öteki dünyaya
Her anı dolu dolu yaşsmak daha önemli ne var ki zaten
Katılmıyorum tabiki madem dünya geçici dürüst ve temiz yaşamak en güzeli
Charlesi öbür tataftaki halini düşün
yaşadığın güne şükür edeceksin allahım sana şükürler olsun gibi
Garanti belgelerini yırtıp atın!
iyi fikir 😄😄
Senin bir dakka sonraya garantin yok onerim gittiği yere kadar yasa 😀
Sonuna yıkıldım beklemiyordum 😃
ahaha 😄😄😄😄
Imm 🤔 kısmen katılıyorum kısmen katılmıyorum 😅
😄😄
Önerim namaz kıl :) dindar biri değilim ama :)
kılıyore ks'can
Samsung türkiye bayilerine bak garantili veriyolar
Kafana göre yaşa iyi uyu iyi eğlen iyi öl
Intihar.
saşmalama ne gerek var yaşarken ölmek varken?
ya da ben seni vururum olmadı 😒🔫🔫
namazını kıl duanı et
önerimizin de garantisi yok demektir
Dolu dolu yaşıcan hayatı
Öteki tarafa hazırlanmak
zamanı gelince yapıcam
Cadı dellendi 😀😀
ahaha
Namaz kıl!
Takma biseyi yasa kafana göre derim
Akisina bırak korkma
cocuklarim.
Anı yaşa
Anı yaşa
İntihar etmek önerim
Anın tadını çıkar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar