Her insanın yaşadığı en az iki hayatı vardır. Biri vitrinlik diğeri bilmediğimiz derinlik siz hangisiniz?

Her insanın yaşadığı en az iki hayatı vardır.Biri vitrinlik diğeri bilmediğimiz derinlik siz hangisiniz?
Güçlü gibi görünmeye çalışırlar hicbirşey yokmuş gibi davranırlar yani bir yandan
polyannacılık oynarlar kötü oldukları halde iyiyim ben ya mutluyum ben derler.
Kimse içindeki acıları görmez peki ya siz acınızı, mutluluğunuzu herşekil gösterenden misiniz yoksa derinliklere atandan mısınız?
Her insanın yaşadığı en az iki hayatı vardır. Biri vitrinlik diğeri bilmediğimiz derinlik siz hangisiniz?
Cevapla