
polyannacılık oynarlar kötü oldukları halde iyiyim ben ya mutluyum ben derler.
Kimse içindeki acıları görmez peki ya siz acınızı, mutluluğunuzu herşekil gösterenden misiniz yoksa derinliklere atandan mısınız?

bulutresim.com/.../...afcc4e97ac3f31c9bc8185ef.jpg
Yüzümdeki cizgiler; dökülen saclarim bilir icimi.
Ama hayat hep acimasiz degil derim yinede.
Pozitif düsünmeye calisirim.
Her seyde bir hayir vardir diyerek.
Paylastigin resim profiline bakma sebebim oldu.
Derin kuyularin dibi karanliktir; yasayan bilir.
Evladim gibi gördügüm; sen ve senin gibilerin yüzünde belirecek mutluluk gülücükleriyle avunmasini bilecek kadar olgunum.
Iyi pazarlar dilerim sana...
Takip istegimi kabul ettigin icin tesekkür ederim.
Nasilim sorusu sorabilecek birisi bu konuda dertlesmek isterse beklerim yegenim benim.
ben kendimi pek açık etmeyi sevmem..
iç dünyamı herkes bilmez.. sürekli yüzümdeki gülümseme ile güçlüyüm mesajıyla herkesle dalga geçerim en fazla kendimle..
dogrusu budur herkesin iç dünyamı bilmesine gerek yok
Gostermemeye calissamda gosteriyorum
Ama acimalarimiz kucumsenecek ya da bizi aciz gosterecek seyler degildir bizim insan oldugumuzu hatirlatir bize.
Ve acilarin kaynagini belirleyip hayatimizdan cikarmamiz gerek sorunlar birbirini dogurup icinden cikilmaz bir hal alinca sorunlar insani cökertiyor altindan kalkilmaz bir hal aliyor
Ufak acıları dışa vuran, büyükleri dibe vuran
Cevap
15Cevap
Hayat bir tiyatroda ibarettir sahneye çıkan oyuncular rollerini en iyi şekilde yaparlar ama içini kalbini acılarını bilemez izleyiciler alkışlar başlar her alkış iç dünyasında yüreğinin bedeninin acıların kadar işler perde kapanır roller değişir
Nuri Bilge Ceylan'ın filmlerini sevmesem de, cok kasvetli de bulsam; insanin derinliklerine çok da güzel kamera/ışık tuttuğunu itiraf etmeliyim. Üç Maymun'unu patlaya çatlaya izledim ama "tepenin ardı da vardır" dedirtmeyi biliyor insana...
Ben hersekilde gösteriyorum icimé atar isem zaten Dost yok patlar im 😭😭😭 . Peki sen hangisisin
Ben derine atarım herşeyi içimde yaşadim bana faydası oldu mu peki hayır bir hastalağa yakalandım sinirlendiğim de canım yandığinda ağrı kesicinin bile fayda vermedıği bir ağrı saplanıyor omuzlarıma. Derine atmak iyi değil dışa vurcaksın.
Bunu bildiğin halde neden içine attin ki konuşmak ister isen burdayim bu arada nick im biraz kötü ama nicki ME aldanma
Bazen yapa yalnız olursun seni anlayan tek bir insan olmaz kimseyi üzmek istemezsin susarsın bir çığ olur büyür sağ baksan birisi yok sola baksan yine birisi yok.
Önüne bakmayı denedin mi. ya da insanları unutup kendini düşünmeyi ardından hersey normalé dönünce insanlara açılmayı?
şu an öyleyim bakma sen bana ben çok pozitif insanım neyi nasıl yapacağımı biliyorum umursamıyorum da belli bir yere kadar😊
O zaman sorun yok 😊
Ben içimi dışıma vurmam kimsede beklemez bende hep olumlu biri olarak tanınırım çevremde... asosyalimdir yalnızımdır
Derinlikler güvenlidir. Zaten ben yalnız yaşayan bir insnım. Kimsenin bana destek çıkmasına acımasına ihtiyacım yok...
Kısmen içime kapanık biriyimdir. Söylemek istediklerimin çoğunu söylesem de içimde biriktirdiğim şeyler de azımsanacak kadar değildir. Kısa ve öz konuşurum. Kelimelerle oynamayı sever karşımdakini çılgına çevirebilirim cümlelerimle
yeteri kadar şeffafım olması gereken kadar derin yeri gelir hersey sı üstüne cıkar yeri gelir derinliğinde boguluruz
Kesinlikle içime atarım. Bu arada gif çok güzelmiş..
Duygularımı saklayamam hele ki polyannacılık hiç bana göre değil.
Güçlü dağ gibi görünürüm kimseye bellı etmem yuzum hep guler ama herkesın acısı derdi vardır benımkı ıcımdedır yansıtmam yansıtamam
Ben ilk kötü yanlarımı paylaşırım ki , beni her iki şekilde de sevsinler.
Bizimkisi ikisi bir arada göstermelik hayatımız olmadı
vitrınlık hayatı sergılıyorum yasadıgım hayat ıse derınlıkleımde gızlı
iç dünyamı kimse bilmez sonsuzluk...
Derinliklere atarım;) .
Yeri geldiginde gizler yeri geldiginde gosteririm.
Derinlere atarım birgün patlarim
Vitrindeki bilinmeyen derinlik
dışa karşı 4x4l ük ev hanımıyım amaaaaaa...
net baktığında ne görüyosan o
İçimde yiyip bitiriyorum kendimi
Dipsiz kuyu
Göründüğüm gibiyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar