Bir kıza patlak demeye utanmıyor musunuz?

Bana saldıranlar olacaktır eminim ilişki vs yaşamadım. Bir kıza sırf bekaretinden olmuş diye patlak yakıştırmasında bulunmak akıl alır gibi değil. Bahsettiğimiz varlık bir insan duyguları hisleri düşünceleri aklı fikri var bana doğru olmayan ona göre doğru olabilir ve hangi hakla böylesine aşağılayıcı bir kelime kullanılır? Hadi erkekleri bir nevi anlıyorum ama bir kadın nasıl diğer bir kadına patlak der. Bu kadınlar benim gözümden bekaretini kaybetmiş birinden daha aşağılıktır. Biraz saygıdan zarar gelmez.
Bir kıza patlak demeye utanmıyor musunuz?
Cevapla