Bir erkeğin pürüzsüz olmasi kızlar sizcede çok hoş değilmi Türk erkekleri malum Goril gibi (bazilari) . Ama ağda yapanlar öyle miii😍😍?



Yav simdi goril vs ne alaka ya benim ya da baskasinin kili kendine yahuu sen kendi killarina baksana bikerem ne oyle goril gibi falan diyon sen o balta girmemis ormana sir agdanin yapisip cekildigini dusunsene aci kat sayisi kaclarda olabilir bir tahmin et bakiim
Düzenli ağda yaptiriyorum biliyorum yani acısını
İyide biz erkekleri erkek yapan sakalımız tüyümüz kılımız zaten bakım desen anlarım ama ağda yaparak vucuttaki tüm tüyleri falan almak doğru değil güzelde değil.
Bence erkeğe sadece sakal bıyık yakışıyor
Niye yaa bole tertemiz oluyo😂😍
İnşallah benim gibi takintiliya denk gelmezsin o zmn😂
Sakala karşı değilim isterse hacı sakalı olsun diğer tuylere katlanamiyorum😂
ıyyyy ben ağda yapan erkeklerden iğrenirim o ne öyle yeni doğan bebe gibi erkek dediğin orjinal olcak haif göbekli falan
Kanka ne yaptin🙈🙈🙈
evet evet biraazcıkta düzgünn kası olcak memeler sarkmıycak falan
Yerim😍
Cevap
40Cevap
sakallı, bıyıklı bacak kılları benden fazla çok türk kızı görmüşlüğüm var bir zamanlar güzellik merkezinin üstünde çalışıyordum.
Iyy kıl tüy sadece hayvanlara yakışıyor
Hiç sorma ağda dedikçe Canım acıyor çok acıtıcı bişey ama tatil için gerekli ve gömlek giymek için de 😂😂
Oo kayınçoo aasdfafga😂😂🙊🙊
Hahaa😂 hatırladın mi🙈🙈
Bkle foto aticam😂
Aaa bu diğer hesap 1 xper olduğumdan link veremiyorum. Ya ben bir soru sormuştum bayanlarda pns olsa durum nolurdu falan diye🙈 sen vermezdikfalan demiştin sonda da oo kayınço Naber demiştin o yüzden dedim kayinco diye😂🙈🙈
Ben bir keresinde makineyle kıyasttım yani sıfır sevgilim kendime dokunuyorum gibi hissediyorum dedi kızdı 😅 göğüste kıl istiyor napcan
Zevk meselesi tabii
Gogsune yaptirmista okolunun alti ne oyle 😊 dogustan kilsizlar daha tatli sirtinda olmasin malum bolgelerde temiz olduktan sonra bence sıknti olmaaz 😊
Balta girmemiş orman gibi olmadığı sürece sorun yok bebe gibi olmasin bence ağda ne ya beraber gideriz bide ağdaya tam olur 😂
böyle oluyor.
yazik yaa
Benim kuzen yaptırıyor her yaptırdığında arı sokmuş gibi geziyo gece su içmek içkin çıktığımda görsem korkarım
Erkek adam özel bölgeleri dışında tüy mü aldırır be
Niye kürklemi dolassin
Allah böyle yaratmış. Ayrıca kadından farklılaştıran tüydür.
Banane o zaman bizde almıyoruz killi sevin bIzi😂
Senin neyini sevicez :)) evde kaldın sen şimdiden
Hiç te bile doğal turuncuyum tüylerim hiç belli değil 😝😝😝
Senin tüylü olman değil sıkıntı, erkeği mudurno tavuğa çevirme niyetin, sen sen ol kimseden böyle bir talepte bulunma evde kalırsın
O zaman evde kalayım daha iyi seven katlanacak arkadaş 😂
İşte kimse sevmez :))
Bende zaten az çıkıyor da az da erkek olduğu belli olcak da ne o öyle
Sakal olsun yeter 😂
Kurk gibi olursa cins oluyor ama az cikiyosa sorun etmezsin bence
Tüy dahi olmamalı ilerde esiminkileri tekbyek alicam agdayla😇😇
Aldirirsa alirsin :)
Aldırmak zorunda. 😑
Şahsen kimse göğüs killarima dokunamaz zaten 7 tane var ajskf
Ağda yaptırmama gerek yok genetikten dolayı çıkmıyor 😂
Sakal😢
Sakal hafif hafif işte köse değilimdir inşallah :/
E idare eder😄
Olduğu kadar 😂
Sporcu adamda kıl çıkmaz zaten ağdaya gerek yok vesselam 😉
Gögüs bacak ve kol kılların alan erkekler o kadar itici geliyor ki.
Almayın Beyler
Genital bölge dışında kıl alınmasına karşıyım. (Adam aşırı kıllıysa gözardı edilebilir ama)
Atletik bir vücut, tıraşlı iken güzel görünür.
Ağda tartışılır.
Benim hosuma gitmiyor ya hele kaslarini aldirmalari sekil verdirmeleri falan :D
Anam agliyor sirtima yaptırırken. Neyse ki lazer yapiyorum artik 😂😂
Erkekte göğüs bölgesi ağdasına hayır! ✋🏻
Ama kürk gibi😕
Katlanamam ben o acıya :/
Eşin alır ilerde
Ama göz zevki denen bişey var
One tüylü tüylü
Yok artık bir onu yaptirmadiginiz kaldı adamlara.
Oo daha neler yapcz😈😈
Lazer daha iyi bence.
KilsIz olunda
ağda kalıcı değil ama kıllı seven de çok.
Ağdayı eşine yapmak güzel bence🙈😂
kadınlara da lazer bence ağda zor.
bir Karar verin a q 😀
Kılsiz oluuun!!
Herkes kıllı erkek der
Hayır kilsizzz
Spor yaptığım için zorunluluktan yapıyorum :D
Koltuk altıma yaptırıyom her 2 hafta
İşte erkek dediğin bole olacak👍👍
Bir erkek kesinlikle ağda yaptırmamalı.
Ah tam benim kafadan biri 😍
Koltuk altlarina baaak 😑😑😑😑
Onlari alırım ben ya😂
bence de yaptirilmali. tuysuz guzel ya ne bileyim cilt gorunuyor, vucut hatlari gorunuyor guzel yane
Aynen bende puruzsuz seviyorum 😍😍
Bende genital bölgem dahil ağda yapıyorum
Oh oh aferim👍
Ağda acıtmıyor artık vücut alışıyor
Kasık ağdası yaparım sadece o acı yetiyor zaten :/
Göğüs 😂?
Seksi gögüs kıllarım var sadece orta kısımda öyle hayvan gibi gögsümü kaplamıyor :D
Öyle bir derdim yok allahtan
Ben kıllıyım kıllarımla mutluyum
İlerde esin sevmezse ne yaparsın alirmisin?
Benim gibilere denk gelmezsin umarim😄
Dogustan yok kilarim o yuzden siper 😎
iki tutam kıl var onuda ağdayla heba edemem :D
kadınlardan farkımız olsun bence
bence gereksiz erkekler için ağda
ama acır bee :(
İlerde esin yapar hiç acimaz 😂
yapmakla bitmez ki ama sonra kılda çok olduğundan kıl dönmesi olmuş kirpi gibi oluruz
Ağda tüyleri inceltip azaltıyor ya bişey olmaz😂
ooooo o kıllar incelecek azalacaktaaaa ne masraflı olur varya bir dünya ağda gider
1.bp.blogspot.com/.../varil.jpg
Yarasın o agdalar size hepsi feda 😃
olurmu öyle şey yaaa dünyanın parası gider ben ağdaya vereceğim paraya eşime ufak bir araba alırım :)
Misal ben esimden araba almaktansa ona dünyanın bütün agdalarini almayi yeglerim
Tertemiz olsun isterdim 😂
tabi istersin çünkiiiii sen kıl düşmanı bir canisin :(
Hahaha😂😂 bütün kıllara agdaa😈😈
bu kafayla sen bulsan bulsan bir budist bulursun adamlar şembek gibi kaşları bile yok :D :D Allahtan Kaşlı Gözlü Döşü Kıllı seven ablalarımız var :D :D
Haha neden olmasın zaten bende vejetaryenim onlarda et yemiyor tencere kapak😂😂
ikinci tuğçe kazaz faciası olur :D :D
Müslüman yaparım ben onu😂🙏
Kıllarını yoldugun yetmedi birde sünnet ettirecen 😱😱😱😱😱
Genetigiyle oynanmis Tüysüz kediler varya sanada gdolu tüysüz koca lazim en acisizi bu 😂😂😂
Bencede öyle daha iyi
Erkek demem ya bn onlara
kurk gibi olmasin ama bn killi seviyorum banane
Bir kaç videosunu izledim de çok güldüm ya 😂
Evet kil iğrenç bisey
kıllı erkekler cok itici bence
Yolunmus tavuk gibi.
Aynen öyle ya temiz temiz ne güzel
ya yürü git :D
Niye ya😂😂
He iyi o zmn😂
Yani napmamız lazım
Ağda yapinnn
Yapma madem
Bakımlı erkek iyidir
Zevk meselesi
ihtiyacım yok neyse ki
ilginç
Mesela sen hem balina hem gorilsin😒
Iy sana iyi oynamalar hatta az ötede oyna gorilcm😑
Abüsüylede oynuyon mu
haklısın
Biliyorum😏
Aynen 😏😏
olsada yapsak
bencedeee
Ne det pis
Saçma
Olabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar