İçe dönük sessiz insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kişilik olarak sessiz insanlar toplumda hor görülüyor ve önyargılı yaklaşılıyor. Dünya sadece sosyal insanlar için yaratılmış gibi degil mi? Cocuklugumuzdan itibaren sosyal olmaya zorlaniyoruz, diger çocuklar ile arkadaşlık kurmaya zorlaniyoruz, okullarda cocuklar sosyal etkinliklere katılmaya zorlaniyor, sessiz insanlar sessiz olmayanlar tarafindan sorgulanıyor sürekli neden konusmuyor hep boylemisin vs. sonuc olarak olmadığımız karakterlere burunmeye zorlaniyoruz. her zaman sessiz biri olmusumdur. Peki siz ne dusunursunuz sessiz bir insan ile karsilassaniz?
İçe dönük sessiz insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla