Oavarlak yani top seklinde kalça mı guzel yoksa ovarlak alt tarafı eğik seklinde kalça mı guzel?

ya bazıları ovarlak diyo bazıları top diyo sizce hangisi
Oavarlak yani top seklinde kalça mı guzel yoksa ovarlak alt tarafı eğik seklinde kalça mı guzel?
Cevapla