Bu türbanlılar neden ulu orta yerde elleşiyorlar?

Hiç utanma yok mu bu kişilerde parktamı desem yoldamı duraklarda özellikle kuytu köşelerde sürekli rastlıyorum. Birde üstüne çok namuslu iffetli olduklarını savunurlar..
Bu türbanlılar neden ulu orta yerde elleşiyorlar?
Cevapla