Kaybetme korkusu yaşıyorum. Kaybetme korkularımı nasıl yenerim?

Arkadaşlar Benim sorunum şu. Ben sürekli beynimde kötü şeyler OLuyor hissi var. Sevgilimle beraberken. Sürekli Onu düşünürdüm ayrılmak felan. Ona takıntı haline gelmişti. ben mesela neye takılı Kalsam O oluyor. Kaybetme duygusu var içimde :S sürekli birilerini kaybedicem diye korkuyorum: ve sevgilimle ayrıldım. Sürekli Onun adını felan anıyorum.s sizce sorunum ne?

Adam gibi konuşcaksanız cevap verin Bu konuya.
Kaybetme korkusu yaşıyorum. Kaybetme korkularımı nasıl yenerim?
Cevapla