:D soru bir degişik oldu ama sormak istedim :D Sizce hangisi neden :D
Bence kızlar cok vefasız vicdansız :D

#kızlarvefasızdır
#yalanerkeklervefasızdır
Bence kızlar cok vefasız vicdansız :D

#kızlarvefasızdır
#yalanerkeklervefasızdır

Erkekler. Çünki kadın sevmese bile kendisini sevene sahip çıkıyor. Ama erkek kendini seven kızı sevmezse sadece sevgisini kullanıp işi bitince gidiyor. Başıma geldi yani. Duygusal olarak yara bandı yaptı aldattı defolup gitti.
cinsiyetle alakali bir durum değil bu
Kızlar tabi :D öyle ki gerçekten sevenine denk gelmiyorsun :D
insanların geneli vefasız
Cevap
11Cevap
Kisiden kisiye degisir mesela sen vicdansizsin 😏😏
Kızlar çok acımasız be. Tipi olmayan erkeğe asla şans vermiyorlar. Keşke bir kez tanımak isteselerdi en azından kalbini görselerdi.
Kiz erkek farketmez her cinsin vardır 😌
Kızlar salakk ve cinsel obje. Başka işe yaramıyorlar.
Erkekler vefasızdır açık ve net.
Sana Yav he he 😒😒
Vefasızlığın cinsiyeti yok.
😂😂
Vefasızsın kızı erkeği olmaz
Cinsiyet işi değil bu.
erkekler duygularını belli etmedikleri için daha vefasız gözüküyorlar olsun o zaman :)
belki de duygularınızı belli etmediğiniz için kaybediyorsunuzdur
güzel+havalı kızlar havalılara bakar. Her güzeli bir tutma
sen kızla hiç konuşmadan kararı vermişsin bir kızın da fikrini soraydın
Her iki cinste de var. kimi suçlayayım şimdi
Kizlar daha vefasiz -_-
Kizlarla vefasiz valla :dhsh
Ben çok vefasızımda diğerlerini bilemem...
Her iki tarafta da var 😁
Bazen kızlar bazen erkekler
Kızlar knk.
Bence ağaçlar
Sexist bir soru reis hiç gerek yok
lol
cinsiyetle alakası yok. kişilikle alakası var
kizlar bir boga yaramiyorlar
Ikiside
kızlar
İki cins de
Erkekler
Both of them
Erkekler vefasızdır
Kızlar para gördümü köle olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar