Ben genelde sinir eden kisiyim ama onla ugrasiyorsam degerli biridir. Bana genelde gülüyolar 😀 ters tepki veren olmadi. Siz nasil tepki verirsiniz?
#labisusarmisin
#olmyapmasoyleya

#labisusarmisin
#olmyapmasoyleya

Önce gülerim sonra bende sinir ederim sonra b*ku çıkmış oluyor haliyle yapıştırdım bir kere :D
Bende sinir ederim pişman olur 😈
direk kavga ama başta umursamam ama ısrarcıysa dayağı yer.
Oglum bak git olayı oluyor.😂😂
Cevap
1Cevap
Sinir olurum ben kesin başarır yani o eminim sonrada ağız burun dalarım yapım böyle ya 😞
Ben aynı şekilde gıcık edeni verem etme odaklıyım 😁
Napalım kader kısmet verem olup ölmektense verem eder öldürürüm 😁😂😂
Bende onu sinir ederim. Bu videoyu izledim acayip komik 😂 yırmık atma baa
😂😂 yalan söylemaa
Amacını çok belli ediyor öyle tipler alttan alırım sıkılır bir süre sonra kendi sinir olur 😄😄
Sinir eden kisi sevdigim biryse gulerim bende ona karsilik veririm sevmedigim kisiye gulmeden karsilik veririm
beni de sen sinir edemezsin napcaz... ben sinirlenmem :)
tamam tamam ağlama karışmıcam :)
karışmam ısrar etme :)
Ağzını kırarım olmadı kafasını
Sinirlerim çok bozulursa bende gülerim 4
Savaşa savaş derim :))
Ben sevmem doverim o zaman
Bir güzel gülümser laf sokar yollarım 😊
Sinir olmamış gibi davranırım gülerim 😂
Benim hoşuma gider. Gariplik bende olabilir.
Aynı şekilde itinayla sinir edilir :D
Karşılıklı takılırız😛
Belki ederim😜😂
la bir s. ktir deli
bende onu sinir etmeye çalışırdım herhalde
Bende onu sinir ederim
Sallamam pek.
Gıcık derim 😏
Pis cinconlu
Trolololol
Trollerim
Çakarım bir tane
Sümsüğü yersin derim
Gebersin it köpekler
takmıyorum.
Umursamam.
Kulaklık takıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar