170 cm boyunda bir kız uzun sayılıyor da 170 cm boyunda bir erkek neden kısa sayılıyor? Nerede kadın-erkek eşitliği?
NOT: Boyum 194 cm
NOT: Boyum 194 cm
tübitak'ın yaptığı araştırmaya göre türk erkeğinin boyu 1.70, türk kadının boyu ise 1.61 çıkmıştır. bu sebeple, bu erkek ortalama türk erkeğidir ve çecresine baktığında bolca kendinden görecektir. millet olarak kısa boylu olmamızın altında yatan temel sebebin ise beslenmemizle ilgili olduğu da ilgili araştırmada ortaya konulmuş. ama işin ilginç tarafı, bazı besinleri yemememizden değil, bir besini çok fazla yememizden dolayı boy kısalığının ortaya çıkıyor olması. bu besin ise türk'ün can dostu olan beyaz ekmek. çorbaya, kuru fasülyeye bana bana yediğimiz, bir oturuşta bir tane bitirmekle övündüğümüz beyaz ekmek. hiçbir besin değeri olmayan beyaz ekmek sadece karbonhidrat deposu olmakla beraber zerre vitamin içermemekte ve büyüme, gelişme ve hafıza yeteneğini olumsuz yönde etkilemektedir. oysa kepekli ve çavdar ekmekği b vitaminleri açısından oldukça zengindir. kısalığı tek ekmeğe bağlamamak gerekir elbette daha birçok etken de vardır fakat bu araştırmaya göre ekmek en büyük rolü oynayan etken olarak ön plana çıkmıştır.
tübitak atmış. Ayrıca onu TÜİK yapmış :D Neyse 170 cm de değil 172 cm o. Ama o eskidendi şimdiki nesil rahat 180 m üstüdür. Ben yolda yürürken bile 185 cm aşağısı zor görüyorum erkek
ben 175 im :D abi boşverin ya boy için vazgeçen boy için sevmicek varsa bırak vazgeçsin sevmesin zaten boy lan bu :D
çünkü ortalamaya bakılıyor 170 boyunda kızlar pek azdır ama 170 ve üzeri erkek çoktur.
ben anlamam. herkes eşit. kadın erkrk aynı boyda ise uzunluk kısaları da aynıdır :D
Cunku kizlar 10 15 cm topuklu giyince sevgilisinin boyunda olmak istiyor. Erkek 170 oluncada giyemiyorlar.
topuklu giymesinler o halde.
Cevap
0Cevap
Çünkü erkek dediğin uzun olmalı.1.70 erkek mi olur ya?
o zaman 1.70 kız da olmaz. Kız da uzun olmalı
Türkiye ortalaması kız kısa olduğu için 1.70 ustu uzun sayılıyor. Fakat erkeklerde öyle değil işte :D
İnsanların bilincinde hep erkek daha uzun daha güçlü görünümlü olmalıdır diye bir bakış var...
Haklısın valla benim boyum 170 nerdeyse okuldaki tüm kızlardan uzunum boyumdada çok erkek var kısa sayılıyo bence 170 herkes için iyidir uzundur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar