170 cm boyunda bir kız uzun sayılıyor da 170 cm boyunda bir erkek neden kısa sayılıyor? Nerede kadın-erkek eşitliği?

170 cm boyunda bir kız uzun sayılıyor da 170 cm boyunda bir erkek neden kısa sayılıyor? Nerede kadın-erkek eşitliği?

NOT: Boyum 194 cm
170 cm boyunda bir kız uzun sayılıyor da 170 cm boyunda bir erkek neden kısa sayılıyor? Nerede kadın-erkek eşitliği?
Cevapla