Badoo daki türbanlı kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar ben türbanlıyım ve badoo kullanıyorum. Şimdi diyeceğim şu ben afedersiniz şey falan değilim sadece sohbet amaçlı kullanıyorum. Ve ben böyle yerlerde kendini teşhir eden türbanlıları gördükçe ister istemez türbandan soğuyorum. Yani ben baskı ile kapandım zaten. Ama bu benim kişiliğimi zerre miktar etkilemedi. Ben açılmak istiyorum. Özenti falan değilim. Ve ben bunu aileme çevreme nasıl alıştırabilirm. Nasıl başlayabilirim. Biri bana söylesin lütfen. Türban sadece benim ifade özgürlüğümü değil bir çok şeyi kısıtlıyor. Ben özgür ruhluyum bana ters. Bunu bir türlü anlatamadım. İnanç meselesi ayrı. Bin bir türlü halt yiyip üstünü örtmek için türban takanları da görüyoruz.
Badoo daki türbanlı kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla