Derin bir boşluktayım. kurtulamıyorum. nasıl kurtulurum sizce?

Arkadaşlarımla teker teker ters düşüyorum. kimseyi kırmıyorum ama nedense hep ters düşen ben oluyorum
Derin bir boşluktayım. kurtulamıyorum. nasıl kurtulurum sizce?
Cevapla