"... kıskanır mısınız?" "Kıskanç mısınız?" gibi soruları çok görüyorum.
Soru yukarıda 👆
Bir görüşüm var ama size sorayım dedim.
Soru yukarıda 👆
Bir görüşüm var ama size sorayım dedim.
Kiskanmak ve özenmek bence çok ayru
Kiskaniğin da bence bir suru çeşidi var sevdiğini kiskanirim sözüne katilmiyorum her nekadar çok kiskanç olsamda bu konuda ki karşimda ki insani rahatsiz edeceğimi anladiğim an ilişkiyi bitiririm onu yormak istemem kiskançliğin sevgiden ziyade sahiplenme gurur demektir kiskançlik bir hastaliktir ve tüm insanlarda vardir gerçek aşk ve sevgi saf olmalidir kiskançlik gibi duygulardan arinmiş olmalidir genelde cinsel ilişkiye önem verenlerin sahipenmek isteği çok olduğu için çokta kiskançtirlar ancak insan bundan ziyade sevgiye ve şevkate önem verdiğinde sevdiğini kiskanmaz gerçek aşkin ve sevginin özgürlük olduğunu anlar.
Kıslandığın eğer hoşlandığın veya sevdiğin karşı cins ise özenmek ile alakası yok sahiplenmek ve benimsemek ama herhangi birinin başarısını güzelliğini zekasını vb durumları kıskanıyorsan ona özenmiş oluyorsun
Özenmek, örnek almak onun yaptığı şeyi güzel bulup onun gibi yapabilmeye çalışmak..
Kıskanmak ise, kendisi yapamıyor, yapamadığı için onun yapmasını da içten içe istemiyor..
#Vesselam
Kıskanmak ile özenmek arasındaki yegane fark, kıskandığında kıskandığın kişinin kötülüğü istersin özendiğinde ise kötülüğünü istemeden onun gibi olmak istersin fark bu.
Cevap
11Cevap
kiskanmak ondan olan guzel seyin yok olmasini istemendir. o cirkin olsun venden guzel olmasin diye. ozenmekde ondan guzel seyin sendede olmasini istersin o kisiden nefret etmezsin
Özenirsem; Birinin yaptığı hoşuma gider. Ben de yapmak isterim.
Kıskanırsam; Benim yapamağımı o da yapmasın isterim.
Kıskanmak: Ulan baksana bu işi bu puşt nası yapmış
Özenmek: Kanka şu adam çok güzel yapmış bizde öyle yapalım.
Taklitler aslını yaşatır.
insan kıskanınca gerçekten orta yerinden çatlıcak hale gelir ama özenmek kıskançlık kadar insanı olduğu kişilikten dışarı çıkartmaz o daha kendi halinde olan bir durmdur
beğenilen veya değer verilen birşeyi kaybetme korkusuna kıskançlık denir.
Bence kıskançlık = sevgi
Ben sevmediğim birini kıskanamam umrumda olmaz asdf
Özenmek , sahip olduğunun fazlasını arzulamaktır.
Kıskanmak , sahip olamadıklarındır.
Kıskanma derken benim aklıma sadece sevdiğim değer verdiğim birini sahiplenmek geliyo benden başkasına gülmesin etmesin gibi 🙄😐
Yenilgiyi ve karsindakinin kndinden ustun oldugunu kabullenmektir
Görüşlerde sorularda bana saldırmaya çalışanlar mesela :D
kıskanmak kaybetme korkusudur
Özgüven eksikliğidir genç.
İnsan değer verdiğini kıskanır bu kadar basit.
Kıskanmak çıldırmaktır
Özenmek ergenliktirw
Sevdigi inansani kaybetmek korkusu
Güvensizliktir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar