Ks'de çok mu zor dürüst olmak... birine güvenmek çok mu zor? Peki sizce neden zor?



Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Güven ve zaman, kaybedildikten sonra, asla geri gelmez.
Sanalda ya da gerçekte, birine bir kere güvenirim.
Eğer güvenimi boşa çıkarırsa, bir daha güvenmem, olur biter.
En iyi erkek görüşü için teşekkür ederim.
rica ederim..
Annem insanlar yüzümüze baka baka yalan söyleyebilirken, sanal alemde haydi haydi söylerler. KS de neymiş. Burada herkes hayalindeki kişi olabilir, kimse gerçek hikayelerini bilmiyorken en nevrotik taraflarıyla var olmayan insanlar yaratabilirler çünkü. Sanal alem böyle bir şey.
Keşke herkes dürüst olsa...
Güvendiğimiz dağlara karlar yağdı desem açıklayıcı olur herhalde.
Cevap
31Cevap
Bu senin yedigin kacinci kandirilmak, bu sitede 5-6 durust insan var, onlarda benim dostlarim zaten... Sanirim sana hep cürükler denk geliyor... Yesil doga resinleeini ozledim bu arada...
Yok kazık yemedim de.. merak ettim neden durust olamiyolar.. soru sormak icin illede yaşamak mi gerek?
Al bakalim.. şu an çektim size özel olsun...
https://i.hizliresim.com/qBpNzd.jpg
Allâh razi olsun, seni takip ediyorum ve bundan mutluyum, "guven" alakali bir kac soruna denk geldim ve bu beni uzdu gercekten... Dedigim gibi hemsire, burada 5-6 arkadasim icin duruyorum, herkeside takip etmem... Ne yazikki coğu kisi burayi baska amaclar icin kullaniyor.. Yaptigin jest icin tekrar tesekkurler hemsire...
sanalı reeli yok bir insana guvenmek herzaman zordur
Keşke zor olmasa...
Bir insan niye bıradan birine güvenmek ister anlayamadım hiç.
Peki niye istemesin ki... burdakiler insan değil mi?
sen yinede dürüst davran terbiyesizlik yapan kendine yapar
Oyle yapiyorum zaten..
Kardeşim pırlanta insanlar vardır ama pırlanta insanlar samanlıkta iğne arama benzer atsan atılmaz satsan satılmaz..
Belki tecrüben olmasi icin yasiyorsun yasadiklarini
valla aşırı dürüst davranıyorum, herhangi bir terbiyesizlikle karşılaşmadım bugüne kadar.
Tamamen dürüstüm. Ve tüm yaşadıklarım tecrübelerimden ibaret.
fakelere ve trollere gelsin :D
Temkinli olmak gerek , hemen güvenilmez birine mesafe olmalı arada.
Güvenmek genel olarak zor ama sanalda karşındaki kişiyi görmediğin için daha da zor çünkü böyle insanlar daha rahat yalan söyleyebiliyorlar.
Zor degil ama herkese de guvenilmez zaman alir guvenmek
kalvye başından yalan söylemek çok kolay tamam mı? bunu sakın unutma. Sanaldada kimseye güvenme
Ben kimseye güvenmem şu aralar güvenimi sarsan kişi çok
Hiçte zor değil kendinizi övüyor gibi olmayınca o güvenilecek şahıslardan biriyim
Gercekte insanlara guvenmek bile zorken burda mı ahah
Mevzu ks değil genel olarak imkansız bir durum... gel bana güven desem ne kadar güvenilir olur ki
ortalık torll doluda ondandır :)
Peki neden oyle... hepimiz insan değilmiyiz...
Bence insan her yerde insan olmalı... durust olmali.. sanal gercek farketmemeli..
Çünkü burada ki kızlar sahtekar!
Keşke sadece kızlar olsaydı..
beni kızlar ilgilendiriyor
Beni de insanlık..
kızlar da insan
@esmer_01 zor değil. Ona güvenim tam.
Herkes hakettiğini yaşıyor.
Bazıları için zor bazıları için kolay
netten kimseye güvenmeyin
Normal hayatta bile kimseye guvenmeyin
Temkinli olmak lazim aceleci olmamak gerekir zamanla tanidikca birseyler paylastikca belli olur
Zor çünkü herkes amacına göre davranıyor.
Herkes olmak istediği kişi
Kimseye güvenmeye ihtiyacım yok
Sanalın çoğunluğu böyle ks ye özel değil
Yanlış tercihler yapiyorsunuz
Yanlış kişiye denl gelince öyle...
Sorun da buradan biriyle konusmak zaten
Aman abla güven ve ks... bir düşünmem lazım
Ben haric kimseye guvenilmez
Çoğu kişi atıp tutuyor
Benim için çok zor
ks değil genelde zor
Yani evet bence zor
Zor değil ya 😊
Karakter meselesi
Zor değil
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar