Sırf sevdiğin kişinin resmi var diye telefonun ekranını öpmek çok mu saçma?

Sırf sevdiğin kişinin resmi var diye telefonun ekranını öpmek çok mu saçma?
Sırf sevdiğin kişinin resmi var diye telefonun ekranını öpmek çok mu saçma?
Cevapla