Şişkoyum, çirkinim ve çok yalnızım. Yaşam enerjim nasıl geri gelir?

Şişkoyum, çirkinim ve çok yalnızım ! hadi bir hoolywood tarzı dokunuş olsun ve öz güvenim gelsin değişim yaşayayım ve yaşam enerjim geri gelsin =(
Şişkoyum, çirkinim ve çok yalnızım. Yaşam enerjim nasıl geri gelir?
Cevapla