Gizli Üye(18-24)+1 yılBir gün sosyal medyada dolaşırken, "İpek Fal Bilim Merkezi" adında bir online fal baktırma hizmeti ile karşılaştım. İpek Fal Bilim Merkezi, kahve falı, su falı ve aşk falı gibi farklı fal türlerinde hizmet sunuyordu. Ben de aşk falı baktırmaya karar verdim. İpek Fal Bilim Merkezi'nin WhtsApp instegram adreslerinde numarasını gördüm ve iletişime geçtim. Kısa süre içinde cevap aldım ve canlı online görüntülü olarak fal baktırmak istediğimi belirttim. İpek Hanım yardımcısı, oldukça profesyonel ve güler yüzlü birisiydi. Kendisiyle konuşurken kendimi rahat ve güvende hissettim. Sonra ipek hanıma yönlendirdi. Fal baktırma işlemine başlamadan önce İpek Hanım bana nasıl bir aşk falı baktırmak istediğimi sordu. Ben de detaylı bir değerlendirme istediğimi belirttim. İpek Hanım, detaylı falımı inceledikten sonra bana aşk hayatımla ilgili olumlu haberler verdi. Yakın zamanda hayatıma girecek birinin olduğunu ve bu kişiyle güzel anılar biriktireceğimi söyledi. Fal baktırma deneyimim boyunca İpek Hanım, oldukça sabırlı ve anlayışlıydı. Sorularıma içtenlikle yanıt verdi ve aşk hayatımla ilgili önerilerde bulundu. İpek Fal Bilim Merkezi'ndeki bu olumlu deneyim sayesinde kendimi daha umutlu ve enerjik hissettim. Fal baktırma sürecinin sonunda, İpek Hanım'a teşekkür ettim. İpek Fal Bilim Merkezi'yle yaşadığım bu olumlu deneyim, bana online fal baktırma hizmetlerine karşı bakış açımı değiştirdi ve gelecekte bu tür hizmetlerden daha fazla yararlanma konusunda bana güven aşıladı.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılSosyal medyadan bulduğum, Ipek Fal Bilim Merkezi'nde online olarak kahve su falı ve aşk falı baktırdığım deneyimim oldukça olumlu oldu. Whtsapp üzerinden canlı ve online görüntülü bir şekilde falcımla iletişim kurabildiğim için son derece memnun kaldım. Falcım, çok sayıda sembol ve figür kullanarak falıma yorum yaparken, benim de fikirlerime ve hislerime önem verdi. Bu sayede, falımdaki sembollerin anlamlarını daha iyi anlayıp, geleceğe dair öngörülerde bulundu. Falcımın yorumları oldukça detaylıydı ve benim için çok açıklayıcıydı. Ayrıca, falcımın samimiyeti ve sıcakkanlılığı sayesinde, falıma olan güvenim arttı. Sonuç olarak, Ipek Fal Bilim Merkezi'nde online olarak kahve su falı ve aşk falı baktırdığım deneyimim oldukça olumlu oldu. Falcımın samimiyeti, detaylı yorumları ve falıma olan güvenim, beni geleceğe dair umutlu ve mutlu hissettirdi. Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.
00 Yorumla
- Astroloji & Burçlar konusunda 703 cevap paylaştı.
+1 yılDerdinin çaresi ni fallarda arama. Bazen insanı daha kötü yapıyor.
112 Yorumla
Soran+1 yılderdim yokki:/
eğlencesine gidicem falcıya zaten bu tarz şeylere pek inanan biri değilm ilk defa gidicem bi falcıya
Yengeç+1 yıl2 yıl evvel ailevi nedenlerden maddi ve manevi sıkıntılar yaşadım. İzmir'de boncuklu bayram, pasaklı birsen, Aydın Çine'de Mustafa hoca, Çanakkale'de vs. bir çok hocaya gittim. Bu işi ticarete dökmüş herkes, insan bilemiyor, umutla gidiyorsun, hayal kırıklığı. Arkadaşlara tavsiyem, falcılarla uğraşmak gerçekten zaman kaybı.
Kahve falıyla tarot ile sorununuzu halledemezsiniz. Doğru insanı, tavsiye üzerine İzmir'de buldum, 3 ayın sonunda ilk ışığı gördüm, şimdi çok daha iyiyim. Kimsenin elinde sihirli değnek yok. İman ve itikat önemli. Allah yolunu açıyor insanın. Merak edenler için söylüyorum. Benden para istenmedi, verdiğim ücret toplasan 50 TL yi geçmez...3 ay boyunca uğraştılar.. Allah razı olsun hepsinden..
Boğa+1 yıl
Boğa+1 yıl
Akrep+1 yıl@Duyguserap80 arkadaşım merhaba. Lütfen detay verirmisin bu arkadaş nerde izmirde mi neresinde. Sormam gerekn bazı şeyler var hislerine guvenebilirmiyim bu kişinin.
Başak+1 yıl@Ceylinyeliz Bodrumlu Erden hanım da muhteşem birisidir iki kere baktirma fırsatım olmustu Kıbrıs'ta kendisine gerçekten kimse eline su dokemez özellikle insanlığına. Kendisi covidden geçen ay yoğun bakımda diye duymuştum çok üzülmüştüm. erdenyakamoz@gmail. com a mail atin cevap gelmezse haber doğrudur. Haricinde mucizeenerjim@gmail. com mail adresine ulaşabilirsiniz uluslararası enerji uzmanı olan bir bayan ruh beden zihin taraması yapıyor özellikle çiftlerde inanılmaz başarılı kişilerin duyguları düşünceleri atacağı eylemlerini niyetlerini kişilerin üzerinde varsa negatif enerji sifalandirmalarini yapıyor seansi 20 dk sürüyor telini vermek istemiyorum arkadaşlar bu durumdan hoşlanmıyor çünkü ve referanssiz seans yapmıyor ama bu kadına baya bakanlar falan ve ünlüler gidiyor bireysel olarak ben torpil buldumda iki kere danismistim altı ay ara ile ikincisinde zaten evlendim sukurler olsun. Hayatta gerçekten mucizeler var. Özellikle evlenemeyen kişiler ve çiftler üzerinde ki çalışmalarıyla ünlü birisi ve o seansı yaşamalısınız.
Akrep+1 yılbende aynı senin gibi derdim yoktu. evde sıkılmıştım :) youtubeden iranlı hatice diye bi falcıya denk geldim. görüntülü fal baktı çok memnun kaldım gerçekden mükemmel terapi oldu bana. onunla konuşmak falıma baktırmak çok iyi geldi bana
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Gizli Üye(18-24)+1 yılİnstegramdan bulduğum ipek fal bilim merkezini tavsiye ederim ben. Hayatınızda bazen yol ayrımlarına gelirsiniz. Kendinizi geliştirmek istersiniz, yeni bir şeyler denemek istersiniz ancak nasıl başlayacağınızı bilemezsiniz. Ben de aynı durumdaydım, yıllardır aynı işte çalışıyor ve artık sıkılmaya başlamıştım. Yeni bir iş bulmak istedim ancak ne yapacağımı bilemiyordum. Bir gün İnstegramda gezinirken, İpek fal bilim merkezinin yorumlarına denk geldim. Yorumlar gerçekten de olumlu ve doğru tahminler yapıldığını gösteriyordu. Merakım arttı ve ben de İpek fal bilim merkezine falıma bakması için danıştım. İpek fal bilim merkezi falıma baktığımda içimde huzur dolmaya başladı. İpek fal bilim merkezi bana, yeni bir iş aramamamamı ve 1-2 ay içinde terfi haberi alacağımı ve rahat edeceğimi söyledi. İnanmak güçtü ama tam olarak 1.5 ay sonra genel müdür tarafından terfi haberi aldım. İpek fal bilim merkezinin her şeyi tam zamanında bilmesi beni gerçekten de şaşırttı. Binlerce kez Allah razı olsun İpek fal bilim merkezinden. Kesinlikle tavsiye ederim. Kendisi, danışanlarına saygılı, anlayışlı ve samimi bir şekilde yaklaşıyor. Gelecekle ilgili kaygılarınız varsa veya bir değişiklik yapmak istiyorsanız, İpek fal bilim merkeziya danışabilirsiniz. Benim için gerçekten de unutulmaz bir deneyimdi ve sizlere de tavsiye ederim.
00 Yorumlaİnsan sorunlarla karşılaşınca çare arıyor.
Fal ile insanın derdine çare bulması imkansız. Geleceği bilmekte mümkün değildir. İzmirde fal bir alışkanlık olmuş durumda. Özellikle medyum diye geçinen insanlara asla güvenmeyin. Bu işi Allah için yapan insanları sömürmeyen insanlar doğru adrestir. Esasen fal işini meslek haline getirmek insanların zayıflıklarından faydalanmak günahtır. İnsan zor zamanlarında önce Allah'a sığınmalıdır. Bu konuda ciddi şekilde maddi menfaat sağlayan insanlardan uzak durmak doğru olandır.31 Yorumla
+1 yılBen 2 yıl önce arkadaşım aracılığıyla bir kadına bornovada fal baktırdım. Zor zamanlar geçiriyordum ve faldan sonra hayatım değişti. Kadın ayrıca yaşam koçluğu da yapıyordu. Enerjisi çok yüksekti. Asıl işi fal değildi ama vücudumda rahatsızlıklarım vardı, onları bile detayları ile söyledi. Aşk hayatımı bildi ve beni çok güzel yönlendirdi. İlgileniyorsan kadına ulaşmaya çalışırım. Bana kahve falı bakmıştı. Diğer fal türleriyle de ilgileniyordu, güzel su falı ve tarot bakıyormuş ama ben anlamadığım için sadece kahve baktırmıştım.
23 YorumlaBen yıllar önce kızlarağasında sevda hanıma gitmistim sevdam cafe olarak geçiyor eskiye dair cogu seyi biliyor büyü var mı yok mu üzerinde diye söylüyor ama gelecek hakkında söylediği pek bişey çıkmadı kahve tarot 25 tlydi o sıralar. İkinci kez gittiğimde yeri bulamadıgım icin birine sordum o büyücüye mi gidiceksin diye çıkışmıştı çocuk bana yeri bulup gittiğimde kadının gerçektende bişiyler okuyup yazdıgını gördüm. Birdaha da gitmedim. Bana 26 yaşında onur diye biriyle evleniceksin demişti şu an 23 yaşındayım evliyim ve eşimin adı da onur değil 😂 değişik yani pek inandırıcı değiller
10 Yorumla
+1 yılİzmi yeşilyurtta kahve ve çay falı bakan bir bayan olduğunu duydum, baktıran arkadaşlarımda çok memnun kaldıklarını söylediler. Denizlide ikametgah etmeme rağmen sırf fal baktırtmak için geçen ay izmire geldim ve fala baktirdım.çokta memnun kaldım. fala girdiginde falın derinliklerinden çıkamıyor, okadar derine inip yorumluyor. geçmişe ve geleceğe yolculuk yapmış gibi hissettim kendimi
01 Yorumla
İkizler+1 yılİzmir'de Yeşilyurtta oturuyorum kimmiş bu falcı acaba
+1 yılya siz onu bunu bırakın ya falcı görmemişssiniz burası ne olmuş böyle bakın kuzucuklar İzmir alsancak telve cafede ecem hanımcığım var siz ona bir uğrayın sonra gelin bana burada yorum yapın bekliycem gidip sahtekarlara yalan dinlemeyin en azından hayde kuzucuklar gidinde falcı görsün gözleriniz banada bir allah razı olsun deyin hakketdim artık
01 Yorumlakızlaragasında var benim bı tane sureklı gttgm hala ılgılnıyorsan bahsedeblrm sana
21 Yorumla
Akrep+1 yılKızlar ağasında nerde tam olarak ben öğrenmek isteriiim
Gizli Üye(30-35)+1 yılKızlarağasında Sevda. 17,5
Pasaklı Birsen'e baktırmış bi tanıdığım çok iyimiş o da. 30
Bi de Karşıyaka'da çok iyi bi tane varmış ama adını unuttum şimdi onun. 2506 Yorumla
Soran+1 yılteşekkrler sevdayı çok duydum ben bi kere baktrmştm ama kadın bana ne dediyse tam tersi çıktı
gözü değdi heralde:D
sen memnun kaldnmı sevdadan
birseni de duydm da çok tuzlu o fiyat
Cevap sahibi+1 yılO Karşıyaka'daki çok iyiymiş bir kaç arkadaşım baktırdı dediklerinin hepsi çıkmış. Onu bulabilirsen oraya git bence. Adını hatırlarsam gönderirim sana.
Ben pek fal baktırmam ama geçen annem Secdaya baktırmış bi sürü isim bilmiş ve çıkcak dediği şeylerden bir kaçı da çıktı yani.
Soran+1 yılsevda isimleri biliyoda kadın benden nefret etti heralde ne dediyse herşeyim tersine çıkmştı
karşıyakadakinin adını hatrlarsan bana ulaşrsan sevinrm gerçktn
Cevap sahibi+1 yılTabi hatırlarsam ulaşırım :)
Ben bakıyorum izmirde ama önce 5 tane bira ısmarlaman lazım ilhamımı ordan alıyorum.
06 Yorumla
Soran+1 yıl5 değil de 7-8 biradan sonra bende müneccim kesilirm zaten merak etme
hem 5 biraya verceğim paradan daha azını ii bi falcıya vermem daha akllıca olur
Soran+1 yılpahalı derken ne kadar
Soran+1 yıloha.
İkizler+1 yılYıllar önce Göztepe Ece diye birine baktırdım üç harflileri var her şeyi bildi
+1 yılizmir de değil ama istanbul da var :) telefonla falan yurt dışına bile bakıyor :))
010 Yorumla
Soran+1 yılücreti ne hazır beleş dakikam var bu ara:D
Yay+1 yıl20 tl ye çay falı bakıyor :) vallahi arkadaşlarla 2,3 ayda bir uğruyorum geçmişimi geleceğimi döküyor kadın ..
Soran+1 yıle benim çay bardağmı görmeden falıma nasl bakıcak:S
Yay+1 yılvallahi biz gittiğimizde başkasının adına fal kapatabiliyorz ,yurt dışına bile baktığna göre sana da bir formül bulur heralde :/ bilemedim şimdi
Soran+1 yılhmmm teşekkrler belki denerim o kadını:D
Yay+1 yılıstanbulun neresınde war ya bızde arıoduk bu arlara lutfen cbnı bklıom :)
Yay+1 yılrica ederim ne demek :) clgnenerji kadın eve erkekleri almıyor :) ancak dışarda bir yere çağırırsan gelir ;)
Gizli Üye(36-45)+1 yılben evinde bakım yapan birini biliyorum homeoffice çalışıyor çok güzel bakıyor ama izmirde evi numarasını filan adresini biliyorum bütün arkadaşlarımı çevremi götürdüm süper biliyo ya, bu kız aynı zamanda astrolog naranji diye bir sayfası var facebookda bir bak ordan yaz istersen randevuyla çalışıyo çünkü
15 Yorumla
Kova+1 yılbu kızı bende biliyorum yaa :)) arkadaşlarla müdavimiyiz izmirdeyim bende çok bakım yaptırdım şahane biliyo bakın bir şey dicem bir arkadaşım vardı iki ay önce baktırdı kıza uzun zamandır görmediğin biriyle karşılaşman olacak dedi 3 yıldır görmediği erkek arkadaşı birden çıktı geldi barıştılar :) o kız şaka gibidir ben diyim size
Yengeç+1 yılne kadara bakıyo acaba
Yengeç+1 yıl@Hasem1919 Gulay var meshur onu dene derim
+1 yılistanbulda bılenınız varmı bu arada ya :D avrupa tarafında
01 Yorumlafalcı dediğin tarotla birlikte bakan mı su kahvelere :) fıss olan kişiler mi
011 Yorumla
Soran+1 yılhayır ya öyle su falı filan grkmiyor kahve ya da tarot zaten fallara çok inandğmdan diil öylesine gidicem
Soran+1 yılbu fiestadaki leo olmasn eğer oysa o adamı biliyorm hiçbişi bildiği yok zaten
Soran+1 yılo adam zaten eşcinsel ben biliyorum onu:D
hiçbişi bildiği yok
bşka bi falcı yokmu önerceğin
Soran+1 yılhocalardan tırsarım ben ya:D
Soran+1 yıl:D
Soran+1 yılyok kalsn saol:D ben falcıya gitmek istiyorm
internetten fala bakan da varmı, kredi kartıyla falan :))
05 Yorumla
Soran+1 yılbenim bildiğim internetten fala baklmaz ya yüzyüze olunmaldr fal esnasında
Soran+1 yılinternetteyken daha çok sallama olanağı var
hem dolandırabilr de
Terazi+1 yılTelefonda bak var internetten bulursun
Kizlarr dün bir tarot bakan birisinin yanina gittim ve falima baktirdim şoklardayim sevgilim hakkinda her seyi bildii facebooktan tarotözlem yazdiginizda sayfasi cikiyo İzmir karsiakadan bu kisi aklimi aldi resmennn inanilmaz birisi...
00 Yorumlaayça35 kimden yardım aldın. bizim de başımızda sıkıntılı bir durum ve de masum bir çocuk söz konusu. Lütfen kimden yardım aldığın konusunda destek ol bize.
10 YorumlaKıbrıs Şehitlerinde Efsun kafe de Boncuklu Bayram varmış
13 Yorumla
Soran+1 yılücreti nedir peki
güzel bakıyormuymuş gerçekten
Soran+1 yılteşekkrler bi araştraym onu bakalm
1 yılBen varım kizlar İzmir'e yeni geldim. Nokta atışı ister Tarot ister kahve ister el falı. Sorun ve çözüm odaklı faldan ziyade enerji alanınıza giriyorum. Sorunlarinizin çaresini de anlatıyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHiç tartışmasız Gülay hanıma danışın derim kahve Tarot baktırdım gercekten çok başarılı kişilik analizi ve ilişki üzerıne yorumlaması basarılı
32 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@ysm35 telefon da bakıyor fiyatı uygun sız seçiyorsunuz 05301814473 burdan detaylı bilgi alabilirsiniz
+1 yılMuhakak niyazinin yerindeki Barış baktır tarot falı bakıyor ama süper bir yorumcu ben inanmıyordum ama herşeyimi söyledi hala inanamıyorum ya evlilik aile isimler herşey doğrudur
00 Yorumla
+1 yılkimlere gitmedimki kimlere herkes yazmıs cızmıs oynamıs ben bir falcı tanıyorum daha yeni gelmiş izmire yunan ali isimli alsancak telve kafeye gidin grün kendi rum asıllı
00 Yorumla
+1 yılİzmir alsancak telve kafede ecem hanim var muthis bir bayan benden soylemesi boylw bir kadin olamaz herseyi soyledi dedikleri cikti birdahada gitmedim korkudan
00 YorumlaGulay hanımı önerebilirim ben ve arkadaşım çok memnun kaldık lütfen söylediklerini kulak arkası etmeyin hoşumuza gitmese de çıkıyor soyledikleri
10 YorumlaGülay cafe astrolog katına aşk evlilik açılım yaptırdım çok memnun kaldım zaman zaman görüslerini alırım Gülay ablanin enerjisi çok iyi tavsiye ederim
11 Yorumla
+1 yılSiddetle ecem hanim diyorum İzmir alsancak kibris sehitleri telve kafede biz gitdik dibimiz dustu varsa kendine guvenen gitsin
11 Yorumla
Başak+1 yılben gittim malesef hiçbir şey bilmedi kızlarağasıı enginar cafede melek var gitmenizi tavsiye ederim
+1 yılbornovada bir çingene kadın vardı ama noldu bilmiorum
02 Yorumla
Soran+1 yılkaça bakıodu adı neydi peki
biliomudu
Gizli Üye(25-29)+1 yılFal şeytan işi birer pidliktir. Allah muhafaza djkkkat edelim dinimiz bile tehlikeye girebilir
00 Yorumla
+1 yılwar da aleni yazılmaz.
01 Yorumla
Soran+1 yılalla alla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGülay hanım çok çok iyi bakıyor tavsiye ederim online baktırıp memnun kaldığım bir insan
00 Yorumlacabbarın osman .beleş bakıyo.üstüne para veriyo :)
10 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 9b cevap paylaştı.
+1 yılPolise ihbar ediyorum böyle yerleri artık :D :D
00 Yorumla pasaklı birsen :D örneköy de :)
11 Yorumlaistanbuldan izmire yeni geldim tarot bakıyorum.
00 Yorumla
+1 yılBen bakabiliyorum
00 Yorumla
+1 yılŞık kafe
00 Yorumla
+1 yılgüllü hatça :D
00 Yorumla
+1 yılvar ama gizli
01 Yorumla
Soran+1 yılya şöyle fake yapmayın gerçekten varsa ve o kadar gizliyse mail at bari
+1 yılYok maalesef
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer