yolda yürürken etrafa bakınan mısınız
önüne bakan mı
yere bakan mı
yoksa avel avel insanların suratına BÖN BÖN bakan mı :D
önüne bakan mı
yere bakan mı
yoksa avel avel insanların suratına BÖN BÖN bakan mı :D
Senelerce önce birini sevmiştim. Onu güneşe benzetirdim. Belki görür diye gözlerimi bulutlara hapsetmiştim. Sonra gidince kapayıp gözlerimi yeryüzünü karanlığa terketmiştim. O gün bu gündür başım hep yerde moruk
Önüme bakmaya özen gösteririm çünkü etrafta çok açık seçik kız var bakmak azap veriyo sanki
aynen helede bu yer İstanbul ise çok sakat yüyürken kafir olursun resmen :D
Valla ya hiç sorma estağfirullah çekmekten hatim getiriyorum yolda 😂
:D .
Abi anlamıyorum aileleri nasıl izin gösteriyo böyle yapmasın anlamıyorum
sen onu diyon , geçen bir mahalleden geçiyodum baktım denyoo hatunu duvara yapıştırmış :D öh dedim ham mına Allah tan yere bakıyorum , bide etrafa baksam kim bilir daha neler görcem dedim :D
Ben çarşıda kapalı kız gördüm elini çocuğun şeyine sokmuştu yapıyon bari türbanı çıkarda yap hsysiyetsiz ya
Ben arabalardaki sürücülerle bakışıyorum :D Çok eğlenceli oluyor.
arkadaşlar soruma tecavüz etmeyi bıraksanız diyorum bildirim gelip duruyo :D
basıcam şimdi ikinize de engeli :D
@HayatAynaSnYansımazı Ay biz dalmışız kusra bakma. Gittik bilee.
Yere bakarim bir yere takilip düşmemek lazim şimdi ejsje😂
şimdi şöyle ki ; sırf takılıp düşmemek için yere bakıyorsan o makbul değil :D
Yok ben yerdeki kareleri filanda sayiyom çizgilere basmamaya calisyom filan çok amaçli hani ksjwjw😂
sen yakında kaldırım mühendisi olursun o zaman :D .>)
Yok ben avukat olcam😒😂
hımmmm muhtemelen sen odunsundur da :D neyse tamam sustum :D iyi geceler avukat baaaaaaaaaaaaaa yan :>)
Teşekkürler🙏🙋😊😂
genede rica ederim ve ben teşekkür ederim :D
Cevap
7Cevap
Ben kulakligi takıp yürüyorum o yüzden dalıyorum hayal dünyama yürürken nereye kimlere bakmışımdır bilemem 😂😂
Gözlerim bozuk ileriye bakinca tanidigim insanları göremiyorum sonra suratima baktin selam vermedin diyolar o yuzden yere bakarim hep 😄😄
Genelde erkekse önüme ya da yere bakarim, kadinsa selam verir gülümserim :D
Kardeşim seni unescodan dünya miraslarına aldırmak için. ayaklanicaz hepimiz ((:
Normal de etrafa bakan; erkekler gecince yere bakarim 😂 telefona falan ahshsh
Normal düz etrafımada bakarım bana bakan varsa illaki göz göze gelirim dışardayım çünki
eh bakar ederim de, kimseyi rahatsız etmeden
çaktırmadan bakıyorum diyosun .>)
Ben havaya bakıyorum 😂
Etrafa baka baka geziyorum :d
:D .
Kız güzelse kıza bakarım 😊
Insanların suratına bakarım genelde
ruh halime gore 3de mevcut
Genelde yere bakarım
yakışır :>)
Eyvallah
Hic yere bakarak yurumem ileri bakarak yururum
Önüme bakarım
Öyleyiz
Masumuz
Sev beni
Bende böyleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar