Diğer kızlar gibi değilim, olamıyorum. Çok üzülüyorum 😢biraz uzun ama lütfen baKin karakterim kötü mu?

Kızların çoğu dedikodu yapan, kız whatspp grupları olan, sosyal hesaplarında fotoğraf koymayı çok seven, alış veriş meraklısı olan, sevgilisini en yakın arkadaşına anlatan, çabuk korkan ve ürkek yapıdalar. Ben böyle değilim. Dedikodu sevmem beni sıkıyor, kız whatsapp grubum yok ve hiç olmadı. Sosyal hesap desen twitter var sadece onda da 2 yıldır 20 tweet atabildim :P kendi fotografimi çok nadir paylaşırım, bilerek değil ilgimi çekmiyor sürekli selfie çekmek. Alışveriş çok sevmem kısa sürüyor zaten çabuk karar veren biriyim. Sevgili konusunda da yakın arkadaşıma sevgilimi fazla anlatmam benim özelim olduğu kadar SEVgilimin de özeli çünkü ve haberi yok o yüzden anlatmayı doğru bulmuyorum. Korkaklık ve ürkeklik var ama diğer kızlar gibi her şeye çığlığı basma yok biraz daha mantıklı dusunuyorum. Diğer kızlar gibi olmadigim için üzülüyorum kendimi erkek gibi hissediyorum çünkü. Sizce çok mu kötü bu karakter , iyi olduğunu düşünen var mi aranızda 😕😟 görüşleriniz için teşekkürler
Diğer kızlar gibi değilim, olamıyorum. Çok üzülüyorum 😢biraz uzun ama lütfen baKin karakterim kötü mu?
Cevapla