Kestikten sonra pişmanlık duydunuz mu?
Kızlar neden depresyona girdiğinde saçlarını kesiyor?
Kestikten sonra pişmanlık duydunuz mu?

pişmandır. tanımadığı insanlar tarafından bile, belindeki saçlarını boynuna kadar kestirdiği konusunda sorular alır. hatta "salak, biz o saçı omuzumumuzdan aşağı indirine kadar neler çekiyoruz bee!" gibi şeyler duyar falan.
ama sonuç olarak depresyona da girmiştir. hatta en dibindedir. çünkü ucundan aldırmaya kıyamadığı saçlarını kökünden denecek derecede kısa kestirmiştir. saçları kesilen bir kızın hayat damarlarından biri kopmuş demektir.
Çünkü yapabileceği hiçbir şey kalmıyor. O da değişimi saçlarını keserek buluyor.
Bence erkek ya da kız farketmez bende bir keresinde depresyona girdiğimde saçlarımı kazıtmıştım
Kendisine zarar vermek istiyor ve en basit ve tehlikesiz şekilde bunu seçiyor.
Cevap
7Cevap
"Saçlarını kesen bir kadının çektiği acıyı anlayabilecek kadar sev bir kadını.
Ve asla bir kadının saçlarını kesmesine sebep olma..."
Aksine ben saçlarımı kesersem depresyona girerim.😳
Saçlar kızların elindeki en büyük cazibe silahı derler. Kız depresyona girince saçlarını kesmesinin iki nedeni olabilir:
1- Değişim yapmak ve belki bu görünüşüyle daha mutlu olmaya çalışmış olabilir. Özellikle bu kız özgüvensiz ve dış görünüşünü begenmeyen biriyse.
2- Bazen saçlar insanı çok daraltıyor ve eğer saçı çok uzunsa saçlarını kesme kararı almış olabilir
Kestiği saçlarla birlikte o kişiyife hayatımdan kesip çıkarttığını düşündüğü için
9 yıldır depresyondayım saçımın teline dokunmadım , his bölümünü kapattım olmamış gibi yaşamamış gibi yapıyorum. ben artık saçımı bile kesmeyecek kadar kırılmışım düşün..
Stres atmak için değişiklik ii gelir diyedir bence ya da sürü psikolojisi biri kesmiş diğerleri de devam ettirmiş :)
Ben de kestim :( belime kadar saclarimi omuz hizasina kadar kestirdim. Sebebi yok
stresten olsa gerek bir yeri kırıp dökemedikleri için
Saçlarla birlikte dertlerde gidiyor (muş).
Hırsını saçlardan alıyorlar
Kaybedecek bir şeyi artık kalmadığından
Birazda beyin koysalarmış saçlarını keserlerken :)
Olmaz sizinle eşit olamazdık o zaman 😉
Daha iyi bir cevap beklerdim 😒
Ordan beyin cerrahına benzediğimi sanmıyorum. Ama son okuduklarımı yanlış hatırlamıyorsam beyin nakli olmayan tek organdı... belki elindekiyle idare etmelisin ya da tamamen kayıpda edebilirsin. Karar sana kalmış.
Fikirler ve cevaplar... İnsanların düşüncelerine saygı duymaktan başka ne yapılabilir ki bayım...
Bayım fark ettiniz mi bilmiyorum ama bende bir karınım belki dediğiniz gibi "kadın"cık... Sorduğum soru tamamen saçlarını neden kestiklerine dair bir meraktı. Bayanlara hakaret gerektiriçek bir soru değildi... Yaptığınız yorum şahsıma değil belki ama bir genelleme. Üzgünüm bayım ben size katılan tüm erkekleri düşünerek genelleme bir cevap vermek yerine istisnaileri düşünerek şahsınıza bir cevap verdim. Umarım saygı anlayışımı sorgulamadan evvel bir daha düşünürsünüz...
Doğru istemeden kadınları aşağılamışım.
Ama sözlerim size değil, genele yönelikti. Kadıncık derken de saygısızlığınızı dile getirdim, hakaret etmeden. Çünkü -cık, -cik fiziken küçültme, mecazen de ufaklık ifadesi taşır.
Aşağılamam doğru olmamış olabilir ama siz direk beni hedef alıyorsunuz. Belki tatlı dilinizi takınsanız ve bunu size ve yaşınıza yakıştıramadım deseniz inanın daha erken farkına varırdım. Hala bir özür bekliyorum. Çünkü ben size hakaret etmedim.
Üzgünüm bayım belki de henüz size özür dilemeye sahip olacak kadar olgunlaşmamışımdır. Bir gün küçük bir kadıncık değil büyük bir kadın olursam o zaman özür dilerim belki... Ama şu an özür dilemek zoraki bir saygı. Lakin bununla tatmin olabilecekseniz özür dilerim.
Belki içten bir özür dileyemem (hemcinslerimin) hakareti hazmedemeyen bir bünyem olduğu için ama beni anlamaya çalışmanız içten bir teşekkür edebilirim bayım. Teşekkür ederim...
Kadini sokrat bile cozememistir
Ben rahatlamış hissediyorum kesince
Çünkü bileklerini kesemeyenler saçlarını keser
Ne yapsınlar bni mi kesinler en mantıklı o
Değişiklik olsun diye
değişiklik olsun diye
Değişiklik Falan filan herhalde.
Saçmalık bence
Ben boyattım
çünkü onlar kız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar