
Benim minicik vücuduyla kucağımı yatak belleyen kediler...

Ablam var.. benim dostum arkadasim.. Yoldasim.. Beni anlayan bana surekli sahip cikan.. Hata yaptigimda duzeltmem icin onerileri olan hayatta sahip olabilecegim en degerli varligim... Onu cok seviyorum onunla huzurluyum..
Benşm malesef yok yaşamaya değer ve mutlu olabileceğim hiç bir şey yok sadece hayallerime tutunuyorum ve sabrediyorum
ailem ve şarkılar... kedi çok tatlıymış ve sevgiden anlıyo gözlerini kapatmasından anlıyo... bu kediye çok iyi bak ama ilerde bir gün vefat ederse çok üzülceksin...
Kedi sokaktakibir kedi. Her gelisimde kucagimayatip uyumak istiyor. Miavv diye mirlayip konusuyor. Bencede seviyor beni. Olmesin benim kucil erkegim. Hayatimda tanidigim tek zararsiz erkek
Malesef kendime ait evim olana kadar sokaklarda kalacak. Evlendigim gun kediyi sahiplenicemboyle bir erkek kedi gormedim hayatimda mukemmel
Olur olur
kardeşim benim :)
kedi candır can bende de var bir tane ufaklık evde resmen titriyorum üstüne ay parçamın
herşeyim o benim herşeyim
al hatta linkini buldum bakmak istersen beyaz bir Ankara kedisi :)
www.kizlarsoruyor.com/.../q5051360-yeni-kiz-arkadasim-nasil
Baktim. Çok tatli kurabiye gibi patileri var maasallah. Bandir bandir yemelik :)
ay parçam o benim yein ederim hatta ve hatta fazlam
Demekki erkekler dirdir yapmayan disileri seviyorlar
ısırıyor bile desem :D
Olsun en azindan dili yok
sen öyle san bir gün kısmet olursa videosun u çeker atarım aman tanrım bu ne dersin :D
Cevap
10Cevap
Köpek ve Kuşum ve 1'i Dul Olmak Üzere 6 Pire Torbası Kedi..
Pire torbasi olduklari dogrudur ama negatif enerjiyi emip cekiyorlar. :)
Kedi Lazım mı? Vereyim mi? En Pahalı Tür Siyam Kedisi Yetimler.. :(
Babaları Olacak Şerefsiz Annelerini Terk Etmiş..
sana birşey söyliyim mi sayende hiç huzur kaynağımın olmadığını anladım thank you
Ben zaten bir huzur kaynağıyım. Ayyh aman tanrım. Sadece ben bendeniz ve kendim 😏😄
Sevdiğim adam ve kardeşlerim dışında sıfır huzur. :) Çok şükür onlar var
Artik hicbirsey iyi gelmiyor ama yinede sigara ve muhabbet kusum diyecegim.
huzurun tanrisi buz gibi denizde derinlere yuzmek orda sirt ustu saatlerce gunes keyifi yapmaktir benim icin
kedi okşamak stresi alıyormuş
Kizim var dünyalara bedel.
benim huzur kaynagim birseyler icin mücadele etmek
basak neden ya.. za. myorum sana yaa
Siir kitaplarim hele de Atilla İlhan sa
Kediler kadar asil ve sevgi dolu insanlar yoktur
Annemin elleri. :3
Kediciklerim. 4 taneler.
Var evet. Ama huzursuz da ediyor
deniz ve ağaç kokusu huzur kaynağım
kardeşim saydığım ela :) onun sayesinde iyiyim
Namaz.
Allaha siginmak
var köpek ve kedilerimiz :D
Yumuşak dokular
Şarkılar
Resim yapmak...
Hayir yok
Gokyuzu
evet işim var
Köpeğim var :)
Annem ❤❤💐🌺😍
Yagmur
Ailem
Yanlizlik
minik kütüphaneem :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar