"Ben olmasam bu şirket batar" hissiyatına kapıldınız mı hiç?

Sadece iş olarak düşünmeyin. Bulunduğunuz ortamı da bu bağlamda değerlendirebilirsiniz. "Ben olmazsam olmaz" fikrine kapılan insanlar genelde kendi sonlarını hazırlar.

Gider ve o olmadan da olduğunu fark edince, geri döner. İş işten geçmiştir ama. Eski değerini kimse vermez ona.
"Ben olmasam bu şirket batar" hissiyatına kapıldınız mı hiç?
Cevapla