Yaşıtlarımın çok büyük gösterdiğini düşünüyorum. Sizce de öyle mi?

Mesela tandklarıma bakıyorum aynı yaştayız ama büyük gösteriyor. Ben mi. Küçük duruyorum acaba yaşıma göre diye düşünüyorum. Mesela hani Saçma bir örnek olacak ama evlilik programlarını nadiren seyrederim. Geçen baktm kızın biri talibiyle görüşecek. Kız 18 yaşında ama 25 falan duruyor. Şok oldum. 19 20 yaşlarında olanlar da var ama daha da büyük gösteriyorlar. Çok tuhaf geliyor bana. Sahiden büyük mü gösteriyorlar yoksa bana mı öyle geliyor? ya da ben mi küçük gösteriyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
İki kilo makyaj yapanların yaşlarını tekrar tekrar sormamız, geçirdiğimiz şoktandır. ✋
Güncellemeler
+1 yıl
Sinir olduğum nokta şu ki, soruyu anlamadan görüş yazıp, bir de cevap verilmemesi. Soruda sorulanla alakasız cevap verenleri seve seve şikayet ediyorum.
Yaşıtlarımın çok büyük gösterdiğini düşünüyorum. Sizce de öyle mi?
Cevapla