Neşet Ertaş'ın bu sözü hakkında ne düşünüyorsunuz? Var mı böyle kültürel farkliliklariniz?

Neşet Ertaş'ın bu sözü hakkında ne düşünüyorsunuz ? Var mı böyle kültürel farkliliklariniz ?
''Bizim oralarda "Seni seviyorum" denmez , "Kurban olurum sana" denir.''

Şimdiki nesil "seni seviyorum" lafını diline pelesenk etmiş durumda ama icraatta tık yok.
Sizce eski sevgiler mi daha gerçekti şimdiki sevgiler mi?
Farklılıklar neden kaynaklanıyor sizce?
Yorumları alalım...
Neşet Ertaş'ın bu sözü hakkında ne düşünüyorsunuz? Var mı böyle kültürel farkliliklariniz?
Cevapla