9 yaşından beri zaman zaman evde tek kalan biri olarak özellikle ilk başlarda böyle şeyler yaptığım olmuştur :D Bıçak değilde direk kılıç var evde Japonya'dan gelen 2 tane, genelde Jedi gibi dolaşırdım evde :D Ondan sonra evde tamamen tek yaşamaya başladığımda hiç yapmadım ama hakkımı yedirtmem :D
#ŞuanEveHırsızGirse uykusuzluktan ne yaptığımı bilmiyorum plastik çatal ile canına kast edebilirim 28 Mart 2015 de attığım bir tweet :D her an herşeyi yapabilirim belli olmaz :D
Geçenlerde gece yarısı bir hışırtı ile yattığım yerden doğrulduğumda kapının eşiğinden hızla geçen çöp torbasına aldırış etmeden tekrar uyudum çok barışığım artık yalnızlıkla.. ormanda tek başıma kamp yapıp uyuyabilirim :) ciddiyim..
Silahla dolaştığım oldu evinçinde :) ya kızdım bişey bisi yapıp duruyor sonra pederin silahını aldım mermiyi de verdim :) gece hırsız araya başladım 20dk sonra dururken heme pist etti kafamı kaldırdım oda spreyi in sesiymiş
yok artık!!! bu kadar film izlemeyin diyorum anlatamıyorum :D yalnız kaldığımda tıkırtılar duyarım biraz korkarım ama kim kalkıp mutfaktan bıçak alıp evi dolaşacak :D
yook artik :D ama aslinda mantikli. cunku bazan geceleri su icmek icin kalkip mutfaga giderken pencerede kendimi gorup korkuyorum. her defasinda oyle oluyor :D buna bir dur demeli :D
Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.
bır gun kafam güzel gırdım eve sankı ıcerde bırı dolapları kurcalıyor , oraya gıttım aynı ses hala gelmeye devam edıyor , umursamadım gerısını zıbardım
En İyi Cevaplar