Çılgın birisi misiniz, yoksa pasif, sıkıcı birisi misiniz?

Şahsen ben yolda bile hoplaya zıplaya giden biriyim, asla yerimde durmam. Yeri gelir kendi kendime bağırırım... 😂 Buna delilik de denilebilinir.
Çılgın birisi misiniz, yoksa pasif, sıkıcı birisi misiniz?
Cevapla