21 yasindayim ama 15 yasında gibi gosteriyorum. napicağm?

öyle bir tipim var ki asla buyuk gibi gosteremiyorum. metrobuste cok sıkışık bir anda cocuk eziliyor diye bagirdi yanimdaki adam sadece ben vardım orda.. lise çikislarinda cocuklar beni kesiyor. bir sevgilim kimligime bakmisti pedofili sanicaklar beni diyerek. benden 2 yas kucuk kardesim abim gibi duruyor. hayat bana neden böyle yapti. makyajla duzeltemiyorum. kot tisört disinda bisey giyilcek bir ortam olmuyor cevremde. cocukluk hastaligi urettim galiba belkide bir vampir oldum. bundan kurtulmak istiyorum. bir kac iş goruşmesinde sorun olmaya başladı. ne yapicam? :(
Güncellemeler
+1 yıl
çok guzel bisey evet farkindayim, ilerde cok isime yaricak tamam da şimdi şu an napıcam. günümüzde büyüyene kadar evden cıkmıyım mı? belki 1 aylik ömrüm var ve büyük kategorisinde olmam lazım artık.
21 yasindayim ama 15 yasında gibi gosteriyorum. napicağm?
Cevapla