''Aynı şarkıyı tekrar tekrar dinlemek'' neden ? Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
ben bu aralar buna sardım. Sürekli dinliyorum...
ben bu aralar buna sardım. Sürekli dinliyorum...
Kendine yakın hissettiğin sözleri var demek ki sarkı seni anlatıyor demek ki :)
belkıde :) bilemedim akşamdan beri sardım şarkıya başka bırşey yapamıyorum ya
Olsun müzik dinlemek iyidir zarar vermez :)
emin değilim :) dilime dolanıyo bıde :)
Ben 1 bucuk saat aynı Şarkıyı dinlediğimi biliyorum 😃
ben 24 saat belki 1 hafta :)
Geçer geçer daha öncekiler gibi bu da geçer. Neler neler geçmedi ki
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar