Kendimi öldürmek üzereyim dayanamıyorum artık çok pis hissediyorum?

O kadar değişik biri oldum ki. İnsanlarla temas halinde olmaktan nefret ediyorum. Birine dokununca ya da biri bana dokununca ellerimi sayamadığım kadar çok yıkıyorum. Sürekli evdeyim. Dışarı çıkmaktan ya da birileriyle konuşmaktan nefret ediyorum. Başıma bit bulaştı. Saçlarımdan nefret eder oldum. Sıfıra vurucam az kaldı. Aşırı titizlik var bende. Birden oldu her şey. Telefona bağlıyım. İnsanların saçlarına imrenir oldum. İnsanlara imrenir oldum. Ben neden böyleyim? Hayatım neden böyle? Bana doktora git demeyin gittim bir halt olmadı. Yeter artık bıktım. Yaşamaktan yoruldum.
Kendimi öldürmek üzereyim dayanamıyorum artık çok pis hissediyorum?
Cevapla