Kirpiklerimi yoldum ve bundan zevk alıyorum internette gördüm bir psikolojik hastalıkmış. Bunu yaşayan tek benmiyim?

Bur saç, kıl ve kirpik koparma hastalığı.
Hergün yapıyorum ve zevk alıyorum sonra da pişman oluyorum zaten rimellerim ve takma kirpiklerim olmasa çirkef bir kezban olurdum.
Kirpiklerimi yoldum ve bundan zevk alıyorum internette gördüm bir psikolojik hastalıkmış. Bunu yaşayan tek benmiyim?
Cevapla