Karşımdaki kişiye göre değişir, haklıysam ve karşımdaki kişi benim için önemliyse, arkadaş da olsak ilişkimiz zarar görmesin diye anlatmaya çalışırım durumu. Tabiki sabır da bir yere kadar ama denerim yani :) Fakat anlamak istemiyor ve hala aynı şeyde ısrar ediyorsa, ben konuyu kapamak istememe rağmen, yandan beyzbol sopamı alırım :D
Haklıysam hakkımı kesinlikle savunurum gerekirse herkesi karşıma alacak kadar. Eğer haklı olan beni savunan olmazsa o onların karaktersizliği. Gitsin ne yaparlarsa yapsınlar bir daha muhattap olmam
Değişebilir mesela bir arkadaşımla tartıştıysak ve ben haklıysam susarım, sonuçta bir gün haklı olduğumu görür. Ama tacize uğradıysam ve haklıysam beni susturman için elinden hiçbirşey gelmez.
haklı olmama rağmen değil, bizatihi haklılığımdan kaynaklı susarım. herkesin sizden farklı bir dilde konuştuğu ortamda kendi kendine konuşup durmanın ne anlamı var ki..
Hep sustuğum için kaybettim konuşmam gereken yerde sustuğm için kaybettim içimden konuştuğm için kaybettim. Ama konuşsanda anlayn olmicağna göre susmak daha iyi
En İyi Cevaplar