Katılıyormusunuz buna? Evet ise- neden?
ve tekrar karşılaşmak ve konuşmak isteseydiniz kim olurdu bu insan?
ve tekrar karşılaşmak ve konuşmak isteseydiniz kim olurdu bu insan?
İkinci kez görmeyi istemediğim bir kişi ile evlendim,gayette mutluyum.7 senedir evliyim. Aynı iş yerinde çalışınca değil 2- 22 kez görmek durumunda kalıyorsunuz.Demek ki istemesenizde kaderde varsa bir şekilde oluyor.
Süpermis, evet yazildiysa eger degistiremessin..daima mutlu olursunuz insallah
öylemiymiş.. tekrar kimseyle karsılasmak istemiyorum. ısırdığın pastayı beklet 1 saat, çok kötüdür , yemek istemezsin .. yeni bir dilim hep daha fresh, leziz...
Fikrine saygim var. Peki o isirdigin pastanin bir saat sonrada yiyebildigini düsünelim, hatta öncekindende daha lezzetli olabilir ve degerini bu sekilde anlarsin, BIRSEYLERI bekletmeyip O anda degerliyeceksin, farkinda, degerine varacaksin, cünkü fresh dediklerinden ayni seye dönüsür, bakamadigin kadar hizli bir sekilde..
cok yakn bir kızarkadsmla 2yıldr uzaktyz ama görüşebldgmz kısa vakitlerde hersey kaldıgı yerden devam edebiliyr..aama bahsettiğimz şey bu diil, zaman ve aradaki ilişki aynı önemi sürdüremeyeblyr işte ozaman geçmişte kalmış oluyr ve tekrar karsılasmak 1 saat sonra yediğin kurumuş pasta kadar keyifsiz
Aklima gelen tanidigim bir cift var, 5 sene sonra tekrar karsilastilar, ilk günkü gibi birbirlerine asktilar ve ileri adim attilar, evlendiler, bu 9 sene önceydi ve hala evliler :) ve mutlular..her ikiside olabilir tabi, ama hepimiz büyüyoruz, olgunlasiyoruz. Bir insani tekrar görmek isterdim olabilseydi, ama hayat ne getirecegibelli degil. Diger arkadaslara bakarsam, tabikide keyfifsiz yönü kalabilir tekrar karsilasinca, hatta insan taniyamaz, tanimadim der bunu..
Insallah. Tesekkür ederim paylasimin icin
bir şey oluyorsa asla ikinci kez olmaz. eğer ikinci kez olduysa mutlaka üçüncü kezde olur.
tekrar karşılaşmak istediğim insan şu an için yok.
Ozaman karsilasmak istedigin zaten yanindadir.. güzel
Evet- Çünkü her yolun gidişi olduğu kadar da dönüşü vardır.
tamm
sanada
;)
;)
Cevap
3Cevap
kim neyle karsilasiymous. kimle karsilasiyomusuz ? ben gene anlamadim hicbisey lhkfkglfkj
Good N8 ;) y
Hayatta 2 kez diyorsun da 2 kez göremeiyorum ben kimseyi
İkiden fazlada karşılaşır
Resmin yüzüme tebessüm getiriyor , sagol
50 kerede karşılaşsam aynı hep bir bokluk çıkar
b++kluk derken o kadarmi kötü..
o değil istenmeyen şekilde oldundan dedim
tekrar karşılaşmak istemem
Hic kimseyle mi?
onla ondan başkalarını istediğim zaman görebilirim sorunda yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar