Ben şahsen cafeye giden hiç bir kızı düzgün bulmam. Kız gibi kızın cafede işi olamaz. Siz ne düşünüyosunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
bir kitapta okuduğum küçük bir paragrafı paylaşacağım. İki adam yürürlerken durakta bir kıza rastlarlar. Adamlardan biri kızın giyiminden yola çıkarak onu hiç tanımadan şu durakta duran kız bir f*hişe diyor. Diğer adamda ona bir tarif veriyor şu yoldan git sağa dön ve orada büyükçe bir ayna göreceksin. "Gerçek f*hişeyi işte orada bulacaksın" diyordu. Aynen öyle sende aynadaki yansımanda " düzgün olmayan bir erkek" göreceksin. Çünkü insanları tanımadan yargılayacak, etiket yapıştıracak kadar düşüksün.
05 Yorumla
Soran+1 yılBen bildiğimi söylerim ve doğru olan İslama yakışan budur evinizde oturun salak salak etraftakta gezmeyin
Soran+1 yılSeni pislik satanist fahişe
- +1 yıl
s. ktir git lan arabistana p. iç
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBabam kılıklı😄 şahsen bende yaşayan kızları düzgün bulmuyorum. Nefes alan kızın yaşamaması lazım öldürün onları da.
35 Yorumla
Soran+1 yılEskiden kızları kız doğdukları için görmüyorlarmış biliyorsun değil mi
Cevap sahibi+1 yılEvet eskiden öyleydi ve yeni zaman sana bırakılsa eskiye döneriz gibi
Soran+1 yılEvet bana ve babana bırakılsa keşke
Cevap sahibi+1 yılHahahahhah 😄 sana bırakılmasın da kime bırakılıyorsa bırakılsın
Soran+1 yılOkey
Bu mantık ile Cafeye giden erkekler hakkında da iyi şeyler düşünmemen gerek ne yapılıyorsa artık orada.
05 Yorumla
Soran+1 yılBen oraya giden erkeklere de doğru bulmuyorum zaten kendim şahsen hiç gitmem
Soran+1 yılZaten her şey böyle başlıyor sohbet etmek için gidilir bir gün birisiyle tanışır kız kendini açar anlıyor
Soran+1 yılTamam laf soktun hadi git
Gizli Üye(30-35)+1 yılaynen baboş bende
01 Yorumla
Soran+1 yılEyvallah:)
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
31
Cevap
11Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 328 cevap paylaştı.
+1 yılpsikopat_hatun diyorki hamile kadınları dışarda görmek istemyenlerde var. niye ya önceden kızlar okula gitmzmiş işte çalılmazmış şimdi hamileler gezemiyor. kızlar taytla gezemiyor. abi sizin kızlarlamolan sorununuz ne yaaaa. insan olark görmüyonuzmu. ha ya da siz çok mu insansınız bide cafe çıktı ne alaka ya.
126 Yorumla
Soran+1 yıl@LazOooo helaaal beeee
- +1 yıl
@LazOooo psikopat_hatun diyorki sizin gibi cahil sonradan görme örümcek beyinli yobaz insanlar oldukça bu ülkede kadın şiddtide bitmez kadın istismarıda. ! ne söylersem söyleiym hiç biey anlamazsınız ki ! inşallah kızınızda tayt giyer tek dileğim bu!
- +1 yıl
@LazOooo psikopat_hatun diyorki sen denedin gördün herhalde it duasını ;) kimin ne olcağı belli olmaz bu dünyada :D yazık ya sende anne çocuğusun annen bir bilse kadınları kızları bukadar küçümsediğini utanır senden
- +1 yıl
@LazOooo psikopat_hatun diyorki tüh ne olsun karşına çıkmayıda okadar istiyodumki ne olun şimdi :D abi niye cafe onu anlatın bna:D
- +1 yıl
@LazOooo psikopat_hatun diyorki: ALLAH razı olsun akıl yoksunu insanlar :d
- +1 yıl
@LazOooo psikopat_hatun diyorki: işte nerden ne anladığın nerenle düşündüğün belli oldu ;)
- +1 yıl
@LazOooo psikopat_hatun diyorki: eee :D nese ya he he örümcek beyninle sana mutluluklar kenks :D
- +1 yıl
@LazOooo psikopat_hatun diyorki: tişikkir canıms ;)
- +1 yıl
@LazOooo psikopat_hatun diyorki: elhamdürillah :D
- +1 yıl
@LazOooo psikopat_hatun diyorki: sağol müslüman kardeşim
- +1 yıl
@LazOooo psikopat_hatun diyorki: evet nniyeki
- +1 yıl
@LazOooo psikopat_hatun diyorki: bununla gurur duyuyorum yaşım küçük olabilr ama ALLAH'ıma şükür düşüncelerim küçük değil :D
- +1 yıl
@LazOooo psikopat_hatun diyorki olabilir akıl başta oluyo kanke:D
Kişilik & Karakter konusunda 795 cevap paylaştı. sen örümcek zihniyetli misin? Sen cafe'ye gidebiliyorsun kızlar gidince mi suç oluyor bana da erkeklerin gitmesi ters geliyor o zaman..
Burda bize gelipte din bilgiçliği yapma insan istediği her yerde adabıyla oturduğu sürece oturabilir bu senin hoşuna gitse de gitmese de... insan cafe'ye birileriyle bakışmak için gitmiyor farklı yerlerde bişeyler içmek sohbet etmek için toplanıp oturuyorlar bu seni niye rahatsız ediyor aklınla zorun mu var?23 Yorumla
Soran+1 yılBelkide doğru derse girmemişimdir hee
- +1 yıl
psikopat_hatun diyorki kız boşver uğraşma şu cahille dalga geçiyo bide cafeye gtmekte ne varsa!
Ne alakası var yahu? Çay, kahve içilen cafélerden bahsediyoruz değil mi? Moda, Starbucks, Kahve Dünyası vs gibi yanlış anlamadım değil mi? Sen kız arkadaşın veya eşinle hiç gitmeyi düşünmüyor musun Cafer'lere? Veya onun gitmesine izin vermez misin? Saçmalık. Nasıl bir düşünce yapısı anlamadım açıkcası.
01 Yorumla
Soran+1 yılEşimle kafeye gitmek mi onu kafeya yollamak mı sen dalga mı geçiyorsun
+1 yılKafe lerde gezen kızların ve erkeklerin özellikleri
1) günlük yaşamayı severler
2) kesinlikle evlenilmemesi gereken tiplerdir
3) hunharca dışarıdan beslenmek isteyen kabiliyetsiz kişilerdir
4) mokaçino ve kapiçino yu içerken sosyal medyada paylaşan tiplerdir.
5) işin kötü yanı hayatları sadece kafedir, üretime ticarete katma değer oranları yoktur
6) elektrik parası çok diyip kahve içerler ama aç gezerler
7) kafenin vifi ağını kullanırlar çünki kendi İnternet paketi sınırlıdır
7)18 taksitle ailelerine aldırdıkları telefonu masada göstermek için en boş alana koyarlar
8) genelde sigara içerler ve bacak bacak üstüne atıp avını beklerler
9) genelde 2 günde bi duş alırlar çünki kafe de geçirilen zaman daha önemlidir
10) üniversitedeyse ailelerine yalan söylerler baba ve ya anne den okulda bi sosyal ortama için para isterler
11) herşeye çin malı filozof gibi davranırlar.
12) kafe hayatı bitenler sonunda kendini pop da ve pavyonşqrda bulurlar...😁😁😁20 Yorumlaİlk öne bir şu kafa yapısını değiştirsek iyi olacak. Cafeye giden kız yollu mu oluyor? O da insan değil mi? Bir cafede oturup çayını kahvesini içemez mi? Şu kızlarla olan sorununuzu çözemedim cidden.
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim kızlarla bir sorunum yok. Sizin kafelerde takılmanız yanlış istediğiniz kadar iyi niyetli olun ama yanlış
Ne alaka ya bizde kapalı bir bayanız kafede oturmanın nesi garip saçmalamayın lütfen cafede insan ne yapabilir ki? Düşüncelerinizi değiştirin belki okul çıkışı arkadaşlarıyla oturuyor belkide yeni tanışma dışarı çıkan her insan taşın üstünde mi otursun?
00 YorumlaSizin gibi düşünen insanların nesli hala neden tükenmedi acaba diye düşünüyorum.
33 Yorumla
Soran+1 yılBen de sizin gibi kızların neslinin artmasına üzülüyorum
Soran+1 yılSenin gibi kızlar kimseye nasip olmamalı
Ne alakası var bir kızın kafede takılmasının nesi kötü sanki gece yarısında bara gidiyo kendine gel hangi çağda yaşıyosun ve açıklar mısın neye göre cafeye giden kızı kötülüyosun?
04 Yorumla
Soran+1 yılEskiden peygamber efendimiz in dönemlerinde kafeye çıkan kızlar mı vardı yeni Çağ kıyamet alameti bunu unutma
Soran+1 yıl@oylemiydi İşte 10'u diyorum ne güzeldi eskiden yoktu
- +1 yıl
Olsaydı peygamberde giderdi. kafeler bir bakımdan rahatlama yeri gibi hiç kafeye gitmemişsen bilmiyosundur kafenin ortamı arkada çalan müzik kahveler Çok sıcak bir ortam insanlar ders çalışmak için bile gidiyor veya arkadaşlarıyla sohbet edip eğlenmek içinde bunun nesi kötü herşeyi peygamberlere bağlamayın Dindarlığında boğulmuşsun
Aynen kızlar kafeye gider mi hiç ya
Kız dediğin kız oturur evde evlenmeyi bekler
Evlenince çoluğuna çocuğuna bakar kafeye gitmeye hakkı olan kocasını memnun eder
Sonra ölmeyi bekler kız dediğin insan değil eğlenmeye hakkı yok02 Yorumla
Soran+1 yılKız dediğin evde oturur evet doğru olan bu
Vay seni yobaz kafede ne varmis yeme icme mekani hala boyle insanciklar var mi bu ulkede... kafanizin icinde nasil tasvir ediyorsaniz kafeyi artik!
06 Yorumla
Soran+1 yılİslamdan çok uzaklaşıyoruz yeni Çağ diyorsunuz ya işte bu bir kıyamet alameti
Soran+1 yılEvet Kuranıkerim de öyle bir ayet yok ama şu var kızların erkeklerle aynı ortamda münakaşa etmeleri haramdır
Soran+1 yılBence benim oraya gitmem yerine sizin gibi kızlar kendini düzeltsin ki İslam ülkesi olalım
+1 yılIlk once gizliden ciksana adam gibi yurekli ol bole düşünen kanka kim ogrenelim...
01 Yorumla
Soran+1 yılAdres veriyim gel anlatayım
+1 yılOrtalıklarda fazla gezen, o cafe benim bu cafe senin diye dolanan kızlar iyi gözüyle bakmam. Sebep mi; her boku yemiştir la o ;)
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılNasıl ya cafenin neyi var ki.
Bizim okuldaki lendaya mecbur gidiyoruz
Hoppa bir kız olduğumu düşünmüyorum04 Yorumla
Soran+1 yılSen düşünmüyorsun ama etraftan öyle gözüküyor
- +1 yıl
Etraftakiler için yaşamıyorum
Soran+1 yılZaten doğru olanda bu cennete girmek için uğraş cehenneme değil
- +1 yıl
Gunahimi aldığın ve çoğu kızın da aldığını için teşekkürler
+1 yılBen barlarda gezip gece klüplerinde eğlenmeyi severim. Gidip ıntihar edeyim
05 Yorumla
Soran+1 yılOha resmen cehennemlik bir kız
- +1 yıl
İçki kullanmam yanıma erkek yaklasitrmam; eğlenir gelirim. Bu sizin olduğu gibi bizimd e hakkımız
Soran+1 yılBütün kızlar senin gibi diyor sonuç ortada demogoji yapma
- +1 yıl
Beni bilen biliyor kardeşim. Kendimi sana kanıt lamali değilim
Soran+1 yılEvet seni bilen biliyor ben de şimdi Öğrendim
+1 yılay bian ciddisin sandim tam sovecektim eig sectigin kizin yazdigini gordum son anda kfjdmdm
00 Yorumla
+1 yılSen yine gizlisin olm ne demeye calisiyon yani ne alaka cafe ye giden kızlar felan insan kendini bilir genelleme yapma kendini uzersin :)
00 Yorumlaiyi misin ya nerde yaşıyon sen? cafe diyo sanki geneleve gidiyoz
01 Yorumla
+1 yılSenin gibi zihniyetler yuzunden bu ülke gelişmiyor. Şimdi küfür ettirceksin bana cahil herif
01 Yorumla
Soran+1 yılAsıl sizin gibi kızlar yüzünden kıyamet yaklaştı cehennemlikler
la git ne alaka barlara giden kızla karıştırdın galiba
05 Yorumla
Soran+1 yılBara giden kızla aynı muameleyi gösteririm
Soran+1 yılKardeşim kız gibi kızın dışarda gezmemesi gerekiyor anlıyor musun
Soran+1 yılEvli bir kadının dışarda gezmesine normal görüyorsan sana diyecek bir şeyim yok
+1 yılNiye sıkıntılımısın yoksa bir Yaran falan mı var hani hayatındaki biri cafeye diyip yolumu şaşırdı
00 Yorumla
+1 yılCafelerde yiyisenler konusunda haklisin ama insaniz sevgilimizle esimizle cafeyedr mi gidemeyecegiz? Uslubunla oturduktan sonra ¿
00 Yorumlaay cok komiksin :D cafede kadın pazarlamıyorlar hiç gitmemişsin bilmiyorsundur
00 Yorumla
+1 yılNe alaka ya her cafaye giden kız bozuk mu şimdi niyet önemli
00 YorumlaNe alakası var? Arkadaşları ile görüşüyor birşeyler yiyip içiyor ne var bunda?
013 Yorumla
Soran+1 yılYeni modern kızlar işte böyle yanlış düşünüyorsun
Soran+1 yılİstediğin kadar iyi niyetli ol, gün gelir o ortama ayak uydurmak zorunda kalırsın mesela erkeklerle Bakışma gibi vs
Soran+1 yılAyak uydurmak senin elinde olan bir şey değil istemsiz olur
Soran+1 yılArkadaşımla sohbet etmek istiyorsan tabii ki kız arkadaşımdan bahsediyorum ya o senin evine gelirim ya da sen 10'un evine gidersin
Soran+1 yılErkek olan ortamlarda bulunmanız sakıncalıdır
Soran+1 yılBen ne kadar konuşsam sana bir şey anlatamam iyi akşamlar
Soran+1 yılAnlamazsın beni uzatmıcam
Kişilik & Karakter konusunda 6,9b cevap paylaştı. muhabbet etmek için gidiyorlar belki ne bileyosun disko bar gezen kızlarla karıştırmışsın sen bu kadar geri kafalı olma..
01 Yorumla
Soran+1 yılKeşke herkes benim gibi geri kafalı olsa o zaman güzel bir toplum oluruz
ya şimdi insnalar tanışmak sohbet muhabbet için gidiyırlar yoksa orda napacakalrsende abartma
03 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim kendin diyorsun tanışmak için kız gibi kızın kafelerde tanışmak için gezmesi normal bir şey mi
Soran+1 yılBen de diyorum ki kızlarla kafana göre tanışma işi olmamalı bu işin bir yolu yordamı var senin gibi verecekler eve atıyor o ayrı
+1 yılnefes alan kız düzgun değildir
10 Yorumla
+1 yılne alaka saçmalığa bak :D
17 Yorumla
Soran+1 yılİşte sizin gibi kızlar yüzünden kıyamet yaklaştı
- +1 yıl
bence kıyamet alameti olan sensin :D
Soran+1 yılSenin gibi kızlar kimseye nasip olmaz inşallah
- +1 yıl
sorunlumusun sen ya hahah? :D
Soran+1 yılEvet ama tedavi sen de olmayacağım
- +1 yıl
yazık :D
Soran+1 yılEvet by
Hiç bu konu düşünmedim evde hayat geçmez ama
02 Yorumla
Soran+1 yılEvli bir bayan evinde oturup kocasını beklemeli. Ama yeni nesil kızlar bunu kölelik olarak görüyor. Anneleri oku kızım, kocanın eline bakma kızım, kocana muhtaç olma kızım...
- +1 yıl
Ilk cümle konusunda haklısın. Ama boyle bir durum var: çoğu evliler beraber kaliteli zaman geçirmiyor, ne 14 subat ne dogum günü sitedeki bazı soruları hayal ürünü olarak görüyorum, kadın da sosyalesmeyi istiyor. Iki taraf evlendiyse bu konuda da caba göstermeli suçlamak her zaman kolaydır
Kişilik & Karakter konusunda 507 cevap paylaştı. Genelevde mi buluşacaklardı?
haşırt.02 Yorumla
Soran+1 yılSusar mısın
+1 yılSana küfür etmeyi düşünüyorum
15 Yorumla
Soran+1 yılEvet bak tam istediğim noktaya geldik kafaya giden bir kız küfür etmeyi düşünüyor işte siz busunuz
- +1 yıl
Aynen işte buyum
Soran+1 yılTamam şimdi çalıştığın yere dön bekleyenler vardır
- +1 yıl
Seni öldürürüm :D
Soran+1 yılBeklıyorum
+1 yılsen yobaz geri kafalının tekisin normal yani :)
00 Yorumlabencede kız gibi kız disco da olmalı
01 Yorumla
Soran+1 yılŞu anda kişiliğini belli ettin tebrik ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKafeye gitmekte suç olmuş, adama bak
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle!
+1 yılKız ne alaka ameka insan olm bu insan kapiş?
02 Yorumla
Soran+1 yılHe kapiş kaybol
- +1 yıl
Abazacim ve barzocum bir sus
+1 yılKivi cayi icmeye giderim
01 Yorumla
Soran+1 yılEvinde de içebilirsin
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ne alaka gidip. bir kahve icemez mi
00 Yorumlanerde bir ahlaksız varsa ahlak savunuculuğu yapar
00 YorumlaÇok cahilsin
01 Yorumla
Soran+1 yılSen de çok ileri görüşlüsün sana zarar verir haberin olsun
Ahahahaha 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılYess
saçma
03 Yorumla
Soran+1 yılSaçma olan davranışın
Soran+1 yılİstediğin kadar iyi niyetli ol ortamlar erkeği de kızı da bozar
+1 yılBara gitmeli
02 Yorumla- +1 yıl
Hahahahahahahaha yobaz
- +1 yıl
bacım çocuğu anasını anlattı
Devamını Gör(27)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar